Tito’s підтримав рішення американців не їхати цього літа у відпустку
05 Лип 2024, 13:42

Tito’s підтримав рішення американців не їхати цього літа у відпустку

Tito’s повністю схвалює рішення американців, які нікуди не поїхали цього четвертого липня, або не планують до кінця літа.

Горілчаний бренд випустив літню кампанію, яка підтримує відпочинок на природі замість того, щоб витрачатися на великі фантастичні подорожі. Серія рекламних роликів від агенції Arts & Letters Creative Co. показує людей, які саме так і роблять: насолоджуються відпочинком та коктейлями з горілкою в затишку власного будинку.

Відпочинок, очевидно, приваблює споживачів, які прагнуть заощадити, а відносно низька ціна Tito’s підходить для таких же економних покупців. Разом з новою рекламою Tito’s також випустив цілий «Звіт про тенденції розвитку Staycation в США», у якому більш детально досліджує цю тему.

Найбільш актуальним для цілей бренду є висновок, що коктейлі є найулюбленішим алкогольним напоєм для відпочиваючих, який обрали 62% респондентів, за ними йдуть пиво та вино (по 45%). Крім того, горілка була найулюбленішим алкогольним напоєм серед любителів коктейлів (68%), особливо серед старшого покоління Z (72%) і міленіалів (72%). На другому місці — текіла (57%), на третьому — ром (53%) і на четвертому — віскі (43%).

«Горілка ручної роботи Tito’s Handmade Vodka завжди була про те, щоб зробити хороші моменти чудовими, навіть якщо ці моменти відбуваються просто в затишку вашого власного будинку, — говорить Тейлор Беррі, віце-президент з маркетингу Tito’s Handmade Vodka. — Незалежно від того, чи вирішили ви відпочити від подорожей цього літа, чи просто провести вихідні для себе… ваш будинок, басейн друга, місцевий дайвінг, найближчий готель — все це може стати вашим власним раєм з коктейлем Tito’s в руці».

Розкажіть друзям про новину