12 Кві 2024, 12:17

Тигидик та велоаб’юзер: ролики розповіли про стосунки петфрендів та їх улюбленців, поєднавши анімацію та реальність

Nebo ideas agency створили рекламну кампанію для бренду петпродуктів Half&Half. 

Під час розробки стратегії агенція застовбила за брендом філософське поняття петфрендизм, яке стало основою для опису гармонійних відносин між дво- та чотирилапими френдами. Сприйняття недоліків та доліків, вміння жити з різними характерами та звичками одне одного. Інсайт: емоційне різноманіття — дозвіл собі та пету бути різними: веселитися, робити нічний тигидик, голосно співати у душі, спати весь день чи сумно дивитися у вікно, але приймати справжність одне одного, турбуватися і поважати. Коли петперент та пет рівноцінно гармонійні.

Ось так невигадані, але гротескні історії перетворились на трушні ролики, у яких реальність та анімація гармонійно сплітаються в один сюжет. А реалізувати ідею допомогли партнери Esse Production House.

Креативники застосували хід з масочками оченятами, щоб відтворити спектр емоцій петиків і не змушувати друга мучитись на знімальному майданчику. Адже, мають дуже етичне та усвідомлене ставлення до тваринок. 

Надалі маски з оченятами стають головним графічно-візуальним ідентифікатором кампанії і є переходом між реалістичним та анімаційним світом. А також вони дозволяють створювати простий вірусний контент у соціальних мережах. Людинки і тваринки завдяки маскам показують  весь спектр різноманіття емоцій.

Філософія петфрендизму набирає оберти і вже зовсім скоро бренд Half&Half запропонує нові продукти для всіх френдів.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео