Сьогодні на офіційній сторінці Tiffany & Co в Instagram з’явився пост із підписом: «Коли вони казали «just do it», ми послухали. Посилання в шапці профілю. #NikexTiffany #TiffanyAndCo».
На рекламних постерах зображені зубна щітка, ложка для взуття, шнурки для взуття та свисток з логотипами брендів.
Підписники не дуже зрозуміли, що хотів цими фотографіями сказати бренд.
«Зачекайте, вибачте. Зубна щітка? Яке тут посилання на бренди? Це загадка чи все так і є насправді?», «О, Tiffany, це провал. Люди, які займаються розвитком вашого бренду, мабуть, вас ненавидять», «Що сталося з вашим брендом???? Це так дешево і вульгарно», «Ви набагато кращі за Nike. Не робіть цього», «Вибачаюсь, але в кого є гроші? На зубну щітку Tiffany?» — залишають гнівні коментарі підписники.
Проте є й ті, хто в захваті та очікуванні «розшифровки»:
«Мені подобається, що Tiffany повертає гумор, через який бренд був колись відомим», «Вони настільки випередили час, що я не зрозуміла, що вони мають на увазі», «Це моя естетика», «Як це гарно. До сліз».
Якщо перейти за посиланням у шапці профілю та натиснути на зубну щітку, ви зможете побачити офіційне фото пари взуття на сайті — результат колаборації Tiffany & Co та Nike.