31 Січ 2023, 18:41

«Tiffany, це провал»: бренд продовжує інтригувати підписників колабою з Nike

Сьогодні на офіційній сторінці Tiffany & Co в Instagram з’явився пост із підписом: «Коли вони казали «just do it», ми послухали. Посилання в шапці профілю. #NikexTiffany #TiffanyAndCo».

На рекламних постерах зображені зубна щітка, ложка для взуття, шнурки для взуття та свисток з логотипами брендів.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Tiffany & Co. (@tiffanyandco)

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь

Підписники не дуже зрозуміли, що хотів цими фотографіями сказати бренд.

«Зачекайте, вибачте. Зубна щітка? Яке тут посилання на бренди? Це загадка чи все так і є насправді?», «О, Tiffany, це провал. Люди, які займаються розвитком вашого бренду, мабуть, вас ненавидять», «Що сталося з вашим брендом???? Це так дешево і вульгарно», «Ви набагато кращі за Nike. Не робіть цього», «Вибачаюсь, але в кого є гроші? На зубну щітку Tiffany?» — залишають гнівні коментарі підписники.

Проте є й ті, хто в захваті та очікуванні «розшифровки»:

«Мені подобається, що Tiffany повертає гумор, через який бренд був колись відомим», «Вони настільки випередили час, що я не зрозуміла, що вони мають на увазі», «Це моя естетика», «Як це гарно. До сліз».

Якщо перейти за посиланням у шапці профілю та натиснути на зубну щітку, ви зможете побачити офіційне фото пари взуття на сайті — результат колаборації Tiffany & Co та Nike.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео