На честь світового туру співачки Beyoncé, американський виробник розкішних ювелірних виробів Tiffany & Co. представив нову лімітовану колекцію прикрас Return to Tiffany x Beyoncé.
Одна з колекцій спадщини американського ювелірного дому, лінія Return to Tiffany, позначена впізнаваною підвіскою у вигляді серця та натхненна аксесуаром для ключів з 1969 року. Дебютна капсульна колекція переосмислює мотив спадщини ювелірного дому, наповнюючи його брендингом та духом світового турне Beyoncé.
100% прибутку від продажу колекції піде на користь стипендіальної програми About Love Scholarship – постійного партнерства Tiffany & Co, фундації Beyoncé BeyGOOD та Фонду Шона Картера. Виручені кошти доповнять 2 мільйони доларів, обіцяні у 2021 році на фінансування стипендій для студентів, які вивчають мистецтво та творчість у п’яти історично темношкірих коледжах та університетах.
Tiffany & Co. виступає офіційним ювелірним представником світового турне зірки Renaissance World Tour, що є розвитком партнерства між Tiffany та Beyoncé, яке розпочалося з кампанії 2022 року «Lose Yourself in Love» з Beyoncé в головній ролі. Володарка найбільшої кількості нагород «Греммі» виступала у виготовлених на замовлення ювелірних прикрасах Tiffany & Co. та прикрасах Tiffany HardWear і Elsa Peretti, серед інших класичних творінь Tiffany.