Газета The Guardian розмістила рекламу годинника бренду Christopher Ward з написом «Watch porn» поруч зі статтею про чоловіка, засудженого за перегляд зображень насильства над дітьми.
Газета назвала це розміщення «недоглядом» і вибачилася за «будь-яку заподіяну образу». Вона заявила, що реклама була «недоречна».
Друкована реклама під назвою «Watch porn» з’явилася в суботньому номері журналу The Guardian від 27 липня. Вона була опублікована поруч зі статтею під заголовком «Стук», у якій викладені думки дружини засудженого за сексуальне насильство та його самого.
Christopher Ward повідомив, що його медіа-аккаунтом вже близько десяти років керує незалежне агентство Mostly Media, що базується в Баті, але додав, що вона «не покладає на них жодної провини за це розміщення».
Тим часом газета The Guardian також опублікувала відповідь на розміщення реклами в розділі «Виправлення та роз’яснення». У ній зазначено: «У попередньо надрукованому суботньому журналі стаття була нетактовно поєднана з рекламою бренду годинників Christopher Ward. Таке розміщення було скоріше недоглядом The Guardian, аніж навмисними діями рекламодавця. У нас існують процедури для запобігання такому неналежному розміщенню, але в цьому випадку вони виявилися недостатніми і будуть переглянуті. Ми просимо вибачення за будь-яку заподіяну образу».
Майк Франс, виконавчий директор і співзасновник Christopher Ward, сказав: «Наша реклама «Watch porn», яку ми запускаємо вже рік, задумана як безтурботний гумор для просування бажаності нашого годинника. Справа в контексті, і ми просимо вибачення за те, що це конкретне розміщення могло спричинити образу».