The Guardian вибачилася за рекламу, розміщену поруч зі статтею про насильство над дітьми
30 Лип 2024, 13:36

The Guardian вибачилася за рекламу, розміщену поруч зі статтею про насильство над дітьми

Газета The Guardian розмістила рекламу годинника бренду Christopher Ward з написом «Watch porn» поруч зі статтею про чоловіка, засудженого за перегляд зображень насильства над дітьми.

Газета назвала це розміщення «недоглядом» і вибачилася за «будь-яку заподіяну образу». Вона заявила, що реклама була «недоречна».

Друкована реклама під назвою «Watch porn» з’явилася в суботньому номері журналу The Guardian від 27 липня. Вона була опублікована поруч зі статтею під заголовком «Стук», у якій викладені думки дружини засудженого за сексуальне насильство та його самого.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Christopher Ward повідомив, що його медіа-аккаунтом вже близько десяти років керує незалежне агентство Mostly Media, що базується в Баті, але додав, що вона «не покладає на них жодної провини за це розміщення».

Тим часом газета The Guardian також опублікувала відповідь на розміщення реклами в розділі «Виправлення та роз’яснення». У ній зазначено: «У попередньо надрукованому суботньому журналі стаття була нетактовно поєднана з рекламою бренду годинників Christopher Ward. Таке розміщення було скоріше недоглядом The Guardian, аніж навмисними діями рекламодавця. У нас існують процедури для запобігання такому неналежному розміщенню, але в цьому випадку вони виявилися недостатніми і будуть переглянуті. Ми просимо вибачення за будь-яку заподіяну образу».

Майк Франс, виконавчий директор і співзасновник Christopher Ward, сказав: «Наша реклама «Watch porn», яку ми запускаємо вже рік, задумана як безтурботний гумор для просування бажаності нашого годинника. Справа в контексті, і ми просимо вибачення за те, що це конкретне розміщення могло спричинити образу».

Розкажіть друзям про новину