Tesco перевернув свою рекламу догори дригом на честь Дня млинців
04 Бер 2025, 14:21

Tesco перевернув свою рекламу догори дригом на честь Дня млинців

Мережа супермаркетів Tesco святкує День млинців у Великій Британії за допомогою грайливої серії зовнішньої реклами.

Нова кампанія перевертає сценарій — буквально — відображаючи ключові інгредієнти для млинців фірмовим блакитним шрифтом на абсолютно білому тлі, все написано догори дном, щоб імітувати перевертання млинців на сковороді.

У тексті вказано «Борошно, яйця, молоко, лимон, цукор, вівторок», що підкреслює простоту приготування млинців під час свята.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Розкажіть друзям про новину