Tesco перевернув свою рекламу догори дригом на честь Дня млинців
04 Бер 2025, 14:21

Tesco перевернув свою рекламу догори дригом на честь Дня млинців

Мережа супермаркетів Tesco святкує День млинців у Великій Британії за допомогою грайливої серії зовнішньої реклами.

Нова кампанія перевертає сценарій — буквально — відображаючи ключові інгредієнти для млинців фірмовим блакитним шрифтом на абсолютно білому тлі, все написано догори дном, щоб імітувати перевертання млинців на сковороді.

У тексті вказано «Борошно, яйця, молоко, лимон, цукор, вівторок», що підкреслює простоту приготування млинців під час свята.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину