Tesco перевернув свою рекламу догори дригом на честь Дня млинців
04 Бер 2025, 14:21

Tesco перевернув свою рекламу догори дригом на честь Дня млинців

Мережа супермаркетів Tesco святкує День млинців у Великій Британії за допомогою грайливої серії зовнішньої реклами.

Нова кампанія перевертає сценарій — буквально — відображаючи ключові інгредієнти для млинців фірмовим блакитним шрифтом на абсолютно білому тлі, все написано догори дном, щоб імітувати перевертання млинців на сковороді.

У тексті вказано «Борошно, яйця, молоко, лимон, цукор, вівторок», що підкреслює простоту приготування млинців під час свята.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео