Теплі слова – це добре, але дупа мерзне: благодійний проєкт допомагає зігріти військових
06 Лют 2023, 14:14

Теплі слова – це добре, але дупа мерзне: благодійний проєкт допомагає зігріти військових

“Спорт зігріває” – новий благодійний проєкт від агенції креативного маркетингу Idealers для благодійного фонду “Українські спортивні стандарти”. Ціль – зібрати кошти та одягти якомога більше українських воїнів у термобілизну, щоб допомогти перезимувати.

Агенція розробила символічне позиціювання — бумеранг та брендинг, що уособлює колообіг добрих справ. Бо раніше фанати підтримували спортсменів заради перемоги у спорті, а тепер спортсмени підтримують фанатів заради перемоги у війні. Два бумеранги у логотипі символізують взаємну допомогу.

Проєкт підтримують відомі спортсмени та зірки шоубізу: Ігор Ласточкін, Андрій Бедняков, Віктор Вацко, Олександр Зінченко, Артем Федецький, Марк Куцевалов, Антон Мурафа, Віталій Миколенко. Вони беруть участь у благодійних матчах, проводять збори та різноманітні активності.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

З перших трьох івентів було зібрано понад 600 тисяч гривень. І це тільки початок. А всі причетні стають членами Національної збірної по донатах й отримують символічні шеврони з цифрою 12, що символізує дванадцятого гравця.

Розкажіть друзям про новину