Теплі слова – це добре, але дупа мерзне: благодійний проєкт допомагає зігріти військових
06 Лют 2023, 14:14

Теплі слова – це добре, але дупа мерзне: благодійний проєкт допомагає зігріти військових

“Спорт зігріває” – новий благодійний проєкт від агенції креативного маркетингу Idealers для благодійного фонду “Українські спортивні стандарти”. Ціль – зібрати кошти та одягти якомога більше українських воїнів у термобілизну, щоб допомогти перезимувати.

Агенція розробила символічне позиціювання — бумеранг та брендинг, що уособлює колообіг добрих справ. Бо раніше фанати підтримували спортсменів заради перемоги у спорті, а тепер спортсмени підтримують фанатів заради перемоги у війні. Два бумеранги у логотипі символізують взаємну допомогу.

Проєкт підтримують відомі спортсмени та зірки шоубізу: Ігор Ласточкін, Андрій Бедняков, Віктор Вацко, Олександр Зінченко, Артем Федецький, Марк Куцевалов, Антон Мурафа, Віталій Миколенко. Вони беруть участь у благодійних матчах, проводять збори та різноманітні активності.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

З перших трьох івентів було зібрано понад 600 тисяч гривень. І це тільки початок. А всі причетні стають членами Національної збірної по донатах й отримують символічні шеврони з цифрою 12, що символізує дванадцятого гравця.

Розкажіть друзям про новину