Телеканал Еспресо виборов першість в інформаційному мовленні
01 Чер 2023, 13:14

Телеканал Еспресо виборов першість в інформаційному мовленні

Згідно з даними вимірювання компанії Nielsen за аудиторією 18+ (міста 50 тис+), у квітні Еспресо має найвищі показники серед українських інформаційних телеканалів.

Частка перегляду за цією аудиторією у телеканалу – 1,01%, що перевищує найближчого конкурента на 13%*.

У розрізі слотів телеканал лідирує в половині півгодинних слотів по буднях.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Наші показники підтверджують довіру глядача та високий професійний рівень нашої команди. Попри перепони у вигляді незаконного вимкнення каналу з цифрового ефіру (Т2), ми продовжуємо працювати 24/7 та забезпечуємо нашу аудиторію обʼєктивною та всебічною інформацією про те, що відбувається в Україні та світі.
Катерина Єрмолович
директорка телеканалу Еспресо

*Дані надані компанією Nielsen за період квітень 2023, rat%, shr%, населення віком від 18 років у населених пунктах із населенням понад 50 тис.

  • Телеканал Еспресо розпочав своє мовлення у листопаді 2013 року. У жовтні 2014 телеканал почав працювати у загальнонаціональному цифровому ефірі – в мережах ефірного цифрового мовлення Т2.
  • Кількість підписників на YouTube-каналі телеканалу Еспресо стрімко зростає: за рік аудиторія збільшилась на 850 тис і на сьогодні складає 1 млн 850 тис підписників.

Розкажіть друзям про новину