Фонд «Повернись живим» та кавовий бренд Gemini представили ініціативу «Тактикава» для підтримки програми навчання офіцерів — «Вишкіл капітанів». У межах ініціативи 1 гривня з кожного напою у спеціальному стакані спрямовується на фінансування курсу.
Креативна лабораторія Gusev Art Lab розробила концепцію, назву та дизайн «Тактикави». Неймінг ініціативи — це синтез слів «тактика» і «кава», влучний метафоричний сигнал: навіть звичну дію можна перетворити на підтримку війська.
Дизайн стаканів — мінімалістичний, але із сенсом: чітка типографіка, лаконічні візуальні елементи, з акцентом на динаміці та русі. Айдентика працює на кількох рівнях — вона одночасно мотивує споживача і нагадує: твоя підтримка має значення.