Тачка, візок для покупок та антена: Burger King показав винахідливість людей у створенні грилів
11 Вер 2024, 10:28

Тачка, візок для покупок та антена: Burger King показав винахідливість людей у створенні грилів

Burger King запустив кампанію «For Crazy Grillers», яка викликала багато галасу.

У цій новій ініціативі бренд передає сутність вогню і творчості за допомогою серії яскравих зображень, що демонструють саморобні грилі, побудовані ентузіастами барбекю з використанням абсолютно несподіваних предметів, таких як візки для покупок, антени і навіть тачки.

Ці нетрадиційні грилі втілюють зухвалий дух Burger King, підкреслюючи пристрасть та винахідливість його споживачів.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кампанія викликала шалений ажіотаж у соціальних мережах, і Burger King заохочує користувачів приєднатися до руху.

За допомогою офіційного хештегу #MyCrazyGrill шанувальники можуть ділитися власними версіями креативних грилів. Найоригінальніші роботи будуть не тільки представлені на диджитал платформах бренду, але й можуть стати частиною майбутніх кампаній або навіть бути виставлені в ресторанах Burger King.

Розкажіть друзям про новину
Tracking Pixel