Кампанія «Your time» — це сентиментальний фільм, що демонструє силу бездоганного клієнтського досвіду, який надає клієнтам п’ятий за величиною банк у Таїланді Krungsri більше часу на улюблені справи.
Кампанія, створена агентством VMLY&R, орієнтована на молодих клієнтів і була натхненна відгуками реальних клієнтів про те, що б вони робили, якби мали більше часу.
Від флірту з хлопцями до проведення часу зі своїм котом, від косплею до відпочинку з коханими — кампанія підкреслила, як бренд Krungsri «цінує дорогоцінний час своїх клієнтів, незалежно від того, наскільки ексцентрично вони хочуть його провести».
Фільм є частиною більшої інтегрованої кампанії «Make Life Simple», яка включає в себе телевізійну, зовнішню рекламу, онлайн та KOL активність.
Еккаві Вісітсунторн, керівниця відділу корпоративного маркетингу банку Krungsri, зазначила: «Make Life Simple» — це обіцянка бренду Krungsri з 2012 року, яка залишається актуальною у сучасному світі, що швидко змінюється.
Сьогодні «простота» означає інноваційні рішення, які легко інтегруються у повсякденне життя; це означає бути вільним від турбот. Люди більше не просто шукають постачальника фінансових послуг, вони шукають партнера, який дійсно розуміє їх, який може надихнути їх на досягнення своїх цілей та надати бездоганні рішення, що спрощують їхні фінансові питання, щоб вони могли витрачати більше часу на речі, які мають значення».
Цією кампанією ми хочемо показати, що Krungsri може стати тим партнером по життю, якого вони шукають, водночас підтверджуючи обіцянку нашого бренду «Make Life Simple» для клієнтів усіх сегментів та вікових груп».
Ануват Нітіпанонт, креативний директор VMLY&R Таїланд, каже: «Спілкуючись з клієнтами Krungsri, ми знаємо, що час має універсальну цінність, даючи кожному з нас можливість робити більше речей, які ми любимо.
Спираючись на сутність бренду Krungsri — простоту, фільм має на меті передати розуміння клієнтами банку та його обіцянку задовольнити їхні потреби у все більш напруженому способі життя, таким чином, щоб це резонувало з ними на особистому рівні, допомагаючи трансформувати позиціонування Krungsri як банку для фінансових рішень у банк для життєвих рішень».