«Сила там, де ти»: центр протезування та український fashion-бренд презентували спільний дроп
25 Жов 2024, 14:57

«Сила там, де ти»: центр протезування та український fashion-бренд презентували спільний дроп

СЕО Superhumans Center Ольга Руднєва, телеведучий та громадський діяч Олександр Педан, ветерани та випускники Superhumans Center Руся Данілкіна та Денис Кривенко представили благодійну колекцію.

У спільній комунікації вони акцентують увагу на незламності й силі українців, підтримуючи гасло «Сила там, де ти»: у Харкові, в Одесі, в Києві, у Львові, на вулиці кожного українського міста, яке тримає оборону та продовжує боротьбу кожного дня протягом останніх двох років і там, де ветерани повертаються до активного цивільного життя, попри травми.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений INTERTOP (@intertop.ua)

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Спільний дроп «Сила там, де ти!» створили fashion-бренд INTERTOP спільно з Всеукраїнським центром з протезування, реконструктивної хірургії та реабілітації постраждалих від війни Superhumans Center.

Колекція складається з одягу, який пошитий в Україні: шорти, футболки та шопери з дизайном Лілії Пустовіт. На підтримку ініціативи американський спортивний бренд Skechers випустив нову лінійку кросівок, що доповнюють дроп. 100% прибутку від продажів цього одягу та взуття буде скеровано у Центр Superhumans на реабілітацію постраждалих від війни в Україні.

Розкажіть друзям про новину