Світ уповільнився після першого укусу бургера McDonald’s у новому ролику
31 Бер 2023, 10:25

Світ уповільнився після першого укусу бургера McDonald’s у новому ролику

Насолода у булочці стала темою нового фільму Leo Burnett для McDonald’s, який сповільнив світ фаст-фуду і показав різноманітних клієнтів, які смакують свій перший шматок бургера.

Нова позиція меню McDonald’s, стейк-хаус бургер, що вже доступний в ресторанах, є героєм серії уповільнених кадрів, де люди насолоджуються моментом, коли вони кидають усі свої справи заради їжі.

У своїй заяві McDonald’s написав: «Фільм підкреслює все, за що шанувальники люблять McDonald’s: соковиті ніжні котлети, м’яку булочку… Стейк-хаус бургер має це все, плюс кілька додаткових інгредієнтів для ще більш вишуканого смаку. Це все, що ви хотіли б бачити у відмінному яловичому бургері McDonald’s, і навіть більше».

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Короткометражний фільм буде підтримуватися радіо, соцмережами, діджитал, пресою та зовнішньою рекламою.

Раніше Leo Burnett вже викликав здивування рекламою, яка старанно уникала згадок про ресторан McDonald’s та його їжу, а надала перевагу жестам.

Розкажіть друзям про новину