Мода і спорт об’єдналися заради благородної мети. Капсульна колекція футболок колаборації бренду RDNT та Федерації водного поло України має на меті збір коштів для дітей, що страждають від війни.
У першому весняному дропі In the water передаються основні коди молодого бренду — екологічність, технологічність, агендерність. Авторський принт води на одязі символізує життя, адже вода є невід’ємною складовою як нашого життя, так і водного поло.
Усі кошти від продажу футболок цієї колаборації будуть спрямовані у благодійну платформу dobro.ua для допомоги дітям, котрі перебувають на лікуванні в медичних закладах України. Зібрані кошти будуть направлені на закупівлю ліків, витратних матеріалів та необхідного медичного обладнання. Також в рамках колаборації планується надання гуманітарної допомоги дітям переселенцям і їх сім’ям.
«Оскільки, в країні триває повномасштабна війна та приводів радіти не так багато, перемоги на спортивному фронті – це радість і водночас доказ, що українці перемагають на всіх фронтах. Ми прагнемо привернути якомога більше уваги до водного поло в Україні. І я думаю, що колаборація з модним брендом є ще одним хорошим способом зацікавити якомога ширшу аудиторію цим прекрасним видом спорту та водночас зібрати кошти для допомоги дітям, що постраждали від війни». – Олександр Свіщов, президент Федерації водного поло України.
Український sustainable-бренд RDNT вже встиг стати об’єктом уваги іноземних медіа, таких, як Vogue Скандинавія, Kaltblut, Marie Claire Австралія, Elle Гонконг та інші. А нещодавно один з авторів американського Forbes зробив огляд на нову колаборацію RDNT та Федерації водного поло.