14 Гру 2022, 14:25

Студія CHIX і штучний інтелект створили серію рекламних роликів для взуття

CHIX та Kachorovska мали на меті поєднати взуття нової колекції з мистецтвом у найширшому сенсі: від живопису 17 сторіччя і до архітектури 21-го. 

«Три дні на розробку ідеї із брифом: “поєднати арт і взуття“… Ми звернулися по допомогу до всесвіту, але до цифрового, бо саме в цей час наввипередки виходили релізи різних моделей штучного інтелекту для перетворення тексту в зображення», — каже арт-директор CHIX Віталій Єрмак

Під час роботи над проєктом використовували найбільш популярні ресурси ШІ (midjourney, dall-e, disco diffusion, stable diffusion). Спершу були сформовані мудборди візуального стилю для кожної пари, а ШІ інтерпретував зображення в текст. Потім з тексту згенерували зображення, уже на іншому ресурсі. Словом, зіграли з ШІ в пінг-понг і отримали саме той стиль зображення, який сподобався клієнту.

Примітно, що в кінці співпраці штучний інтелект ідеально відрізняв середньовічне бароко від класицизму, ботильйони від босоніжок та SLAVA UKRAINI від RUZZNI PZDA.
Іван Крутоус
шкіряний мішок та продюсер студії CHIX

«CHIX — це студія для експериментів і нетривіальної творчості. Ми любимо проєкти, де є простір для креативних маневрів і обожнюємо клієнтів, які відкриті до експериментів. Cтворюємо рекламні ролики, презентації нових продуктів та сервісів, відеоконтент для ритейлу та шоурумів, туторіали та експлейнери майже, як в Епла, чи навіть у сто разів краще, клянуся вам», — резюмував Іван Крутоус. 


CHIX — це нова студія монтажу та моушен дизайну, створена Іваном Крутоусом та Віталієм Єрмаком.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео