Страхова компанія Progressive Insurance у співпраці з агенцією GUT Miami нагадала водіям про необхідність бути уважними на дорозі за допомогою зовнішньої реклами під назвою «Thirst Trap Coverage» у Нью-Йорку та Маямі.
Progressive є надійним лідером у забезпеченні безпеки на дорогах. Тож, натрапивши на рекламу «thirst trap», яка була занадто гарячою для водіїв, щоб її ігнорувати, придумали цікавий хід. Тому що немає кращого місця для послання проти відволікання уваги за кермом, ніж саме відволікання.
Щоб нагадати водіям про необхідність стежити за дорогою і не відволікатися на сторонні речі, вантажівки з попередженням припаркували у різних районах міста поряд з найпікантнішими білбордами.
Репортаж про активацію буде транслюватися на каналах Progressive в TikTok та Instagram.
