Страхова компанія порушила авторські права відомих британських брендів
04 Лют 2025, 12:22

Страхова компанія порушила авторські права відомих британських брендів

Страхова компанія Hiscox представила кампанію, у якій використала авторські права трьох знакових британських брендів: Specsavers, Weetabix та Cillit Bang.

Hiscox використала активи кожного бренду, включаючи фірмові кольори та знакові слогани. Те, що на перший погляд здається постерами Specsavers, Weetabix та Cillit Bang, швидко виявляється грайливою рекламою страхування бізнесу, що підвищує обізнаність про юридичні ризики порушення авторських прав.

У своїх повідомленнях Hiscox з гумором переосмислює три знакові слогани брендів:

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

  • «Вам варто було б звернутися до Specsavers» стає «Вам варто було б звернутися до Hiscox».
  • «Ви вже купили Weetabix?» стає «Ви вже купили Hiscox?».
  • «БАХ! І бруд зник» стає «БАХ! І Hiscox може допомогти захистити вас».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео