Міжнародна мережа кав’ярень Starbucks запустила технологію доповненої реальності, яка дозволяє людям ділитися добрими повідомленнями з іншими.
Люди можуть отримати доступ до цього AR-досвіду через мобільний застосунок Starbucks, відсканувавши QR-код в закладах Starbucks або на сайті компанії. За допомогою доповненої реальності користувачі можуть розміщувати стікери, фотографії, відео та інші елементи в навколишньому середовищі людини.
Деякі стікери містять добрі повідомлення, залишені іншими людьми, а також загальні добрі почуття. Люди можуть навести камеру свого пристрою на потрібне повідомлення, щоб переглянути його у збільшеному розмірі та поділитися ним з кимось іншим через меню спільного доступу на своєму пристрої.
Люди також можуть переглянути анімовані листівки доброти та надіслати їх іншим.
«У Starbucks ми завжди говорили, що ми займаємося кавовим бізнесом не для того, щоб обслуговувати людей; ми займаємося кавовим бізнесом для людей, — сказала Ліндсі Деррі, віце-президентка з маркетингу бренду та партнерських відносин Starbucks. — Ми маємо привілей бачити, як моменти зв’язку та доброти оживають у наших магазинах щодня, як у великих, так і в малих формах».
Окрім випуску цієї доповненої реальності, Starbucks співпрацює з фондом співачки Lady Gaga Born This Way Foundation, щоб підтримати платформу #BeKind365, яка заохочує людей здійснювати щоденні добрі вчинки, а також з компанією Headspace, яка займається питаннями психічного здоров’я, щоб створити чотири безкоштовні медитації доброти, які можна прослухати на сайті Headspace.