Starbucks дозволив відвідувачам надсилати один одному меседжі доброти
01 Сер 2023, 13:03

Starbucks дозволив відвідувачам надсилати один одному меседжі доброти

Міжнародна мережа кав’ярень Starbucks запустила технологію доповненої реальності, яка дозволяє людям ділитися добрими повідомленнями з іншими.

Люди можуть отримати доступ до цього AR-досвіду через мобільний застосунок Starbucks, відсканувавши QR-код в закладах Starbucks або на сайті компанії. За допомогою доповненої реальності користувачі можуть розміщувати стікери, фотографії, відео та інші елементи в навколишньому середовищі людини.

Деякі стікери містять добрі повідомлення, залишені іншими людьми, а також загальні добрі почуття. Люди можуть навести камеру свого пристрою на потрібне повідомлення, щоб переглянути його у збільшеному розмірі та поділитися ним з кимось іншим через меню спільного доступу на своєму пристрої.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Люди також можуть переглянути анімовані листівки доброти та надіслати їх іншим.

«У Starbucks ми завжди говорили, що ми займаємося кавовим бізнесом не для того, щоб обслуговувати людей; ми займаємося кавовим бізнесом для людей, — сказала Ліндсі Деррі, віце-президентка з маркетингу бренду та партнерських відносин Starbucks. — Ми маємо привілей бачити, як моменти зв’язку та доброти оживають у наших магазинах щодня, як у великих, так і в малих формах».

Окрім випуску цієї доповненої реальності, Starbucks співпрацює з фондом співачки Lady Gaga Born This Way Foundation, щоб підтримати платформу #BeKind365, яка заохочує людей здійснювати щоденні добрі вчинки, а також з компанією Headspace, яка займається питаннями психічного здоров’я, щоб створити чотири безкоштовні медитації доброти, які можна прослухати на сайті Headspace.

Розкажіть друзям про новину