Справжні левиці гуляли вулицями міста у Великобританії
30 Чер 2023, 16:01

Справжні левиці гуляли вулицями міста у Великобританії

У новому 60-секундному ролику під назвою «The Pride Has Arrived» глядачі телеканалу ITV бачать, як левиці гуляють вулицями міста. Він втілює ідею про те, що збірна Англії з футболу під назвою «Левиці» змусить усю країну встати і звернути на себе увагу з наближенням Чемпіонату світу з футболу серед жінок 2023 року.

У рекламі використані як комп’ютерні, так і реальні левиці, причому останні знімалися на зеленому екрані з локацією у Південній Африці.

Джейн Стіллер, директор з маркетингу ITV, сказала: «Ми дуже раді, що цього літа можемо висвітлювати жіночий футбол у центрі уваги. Коли ми запустили ITVX минулого року, ми зробили це для того, щоб надати нашим глядачам найсвіжіший контент, і трансляція Чемпіонату світу з футболу серед жінок 2023 року робить саме це.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

ITV завжди знаходиться в центрі популярної культури. Якщо це важливо для країни, це важливо і для нас. І ми всі закохалися в «Левиць» на Євро два роки тому. Саме тому ми хотіли створити кампанію, яка знову згуртує країну навколо них, з невеликою додатковою родзинкою».

Ролик, створений власним агентством ITV. Паралельно з кампанією також триватиме двотижнева активація поза домом.

Креативна команда Joaquin & Bailey додала: «Ми хотіли відповісти на бриф, не роблячи ще одну рекламу жіночого Чемпіонату світу, а просто створивши чудову рекламу Чемпіонату світу. Футбол – це пристрасть, а Чемпіонат світу з футболу об’єднує людей. Це те, про що йдеться в рекламі».

Розкажіть друзям про новину