У новому 60-секундному ролику під назвою «The Pride Has Arrived» глядачі телеканалу ITV бачать, як левиці гуляють вулицями міста. Він втілює ідею про те, що збірна Англії з футболу під назвою «Левиці» змусить усю країну встати і звернути на себе увагу з наближенням Чемпіонату світу з футболу серед жінок 2023 року.
У рекламі використані як комп’ютерні, так і реальні левиці, причому останні знімалися на зеленому екрані з локацією у Південній Африці.
Джейн Стіллер, директор з маркетингу ITV, сказала: «Ми дуже раді, що цього літа можемо висвітлювати жіночий футбол у центрі уваги. Коли ми запустили ITVX минулого року, ми зробили це для того, щоб надати нашим глядачам найсвіжіший контент, і трансляція Чемпіонату світу з футболу серед жінок 2023 року робить саме це.
ITV завжди знаходиться в центрі популярної культури. Якщо це важливо для країни, це важливо і для нас. І ми всі закохалися в «Левиць» на Євро два роки тому. Саме тому ми хотіли створити кампанію, яка знову згуртує країну навколо них, з невеликою додатковою родзинкою».
Ролик, створений власним агентством ITV. Паралельно з кампанією також триватиме двотижнева активація поза домом.
Креативна команда Joaquin & Bailey додала: «Ми хотіли відповісти на бриф, не роблячи ще одну рекламу жіночого Чемпіонату світу, а просто створивши чудову рекламу Чемпіонату світу. Футбол – це пристрасть, а Чемпіонат світу з футболу об’єднує людей. Це те, про що йдеться в рекламі».