Музика в стилі лоу-фай є одним з кращих жанрів для фокусування на роботі, як і ASMR та подкасти. Користувачі Spotify без сумніву користуються колекцією такої музики, щоб пожвавити свої щоденні поїздки та роботу.
Spotify представляє безкоштовний преміальний план, щоб слухати музику для роботи.
Spotify for Work запускається для глобальної консалтингової компанії Accenture та її офісів у Швеції, Латвії та Литві в рамках партнерства. При цьому Spotify передбачає подальшу співпрацю із зацікавленими компаніями в майбутньому.
Програма дає співробітникам право на безкоштовний обліковий запис Spotify Premium, до якого можна отримати доступ не тільки в робочий час, але й протягом дня, що дозволяє співробітникам слухати музику в поїздках на роботу та під час відпочинку.
«Ми бачимо великий потенціал Spotify for Work у глобальному масштабі, – ділиться Ян Джендебі, керуючий директор Accenture. «Це чудовий спосіб надати співробітникам бажану послугу, щоб вони могли насолоджуватися всім аудіоконтентом, доступним на платформі».
Роботодавець, який зацікавлений у тому, щоб надати такий привілей для роботи в офісі, Spotify переглядає реєстрації, надіслані на його поштову скриньку [email protected].