Співачка Charli XCX стала обличчям кампанії SKIMS
20 Сер 2024, 12:30

Співачка Charli XCX стала обличчям кампанії SKIMS

Бренд SKIMS запросив співачку Charli XCX стати обличчям своєї нової кампанії. Британська поп-зірка, яка вигадала тренд «Brat summer», представила нові колекції бренду Cotton Rib та Cotton Fleece.

Зірка демонструє нові вироби з лінійки, серед яких бралетт, боксери та бікіні. Для тих, хто шукає більш затишні речі на майбутній сезон, є також худі на блискавці та спортивні штани в тон.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«SKIMS дає людям можливість відчувати себе впевнено у власній шкірі, що і є суттю Brat, — каже Charli XCX, яка в червні випустила свій шостий студійний альбом Brat. — Я рада працювати з брендом, який розуміє, що комфорт і стиль не повинні йти на компроміси. Зйомка для цієї кампанії була моєю мрією, і я була дуже рада потрапити на знімальний майданчик і одягнути ці позачасові, сексуальні речі. До того ж цуценята були надзвичайно милими».

«Мати Charli XCX в якості обличчя нашої нової кампанії SKIMS — це так хвилююче. Вона — унікальний талант, який справді зарекомендував себе як мегазірка в музиці та за її межами», — додала Кім Кардаш’ян.

Колекції SKIMS Cotton з’являться на сайті бренду 21 серпня.

Розкажіть друзям про новину