У новому випуску CrUAtivity представлено 29 кейсів, які визнані міжнародним журі найкреативнішими кампаніями на суспільно значущі теми. Робота, що отримала Гран-прі КМФР 2023, також була відзначена двома нагородами Cannes Lions 2023.
Спеціальний випуск дайджесту CrUAtivity містить роботи, які були подані агентствами та отримали нагороди Best Of Contest, Gold, Silver або Bronze.
Цей дайджест показує, як рекламні кампанії можуть допомогти зробити світ кращим та змінювати життя людей, країн і цілого світу. Так, серед кейсів, що увійшли до дайджесту можна знайти:
- Carol for Charity – робота, що була відзначена на багатьох рекламних конкурсах, включаючи Cannes Lions 2023. Всесвітньо відома пісня Carol of the Bells (Щедрик) була трансформована в Carol for Charity і за допомогою Shazam перетворена на платформу для пожертвувань на допомогу українським дітям, які постраждали від війни.
- Protect your country – Help Ukraine – робота, що нагадала європейцям, для чого потрібна допомога Україні, гуманітарна чи військова, і що це не лише захист України: допомагаючи Україні, вони захищають і свої країни.
- LEOPARDS FOR UKRAINE – флешмоб #FreeTheLeopards в Instagram, який запрошував користувачів поділитися фотографією в одязі з леопардовим принтом і додати хештег, щоб висловити підтримку наданню Україні танків Leopard 2. У результаті рішення про надання танків Leopard 2 було прийнято вже за 3 дні.
Також у дайджесті можна знайти чимало цікавих та креативних рішень про важливі соціальні питання:
- Мультсеріал про секс, в якому головну роль відіграє внутрішній стан усіх підлітків, статеве дозрівання.
- Зникаючі мозаїки про сексуальне, фізичне, економічне та психологічне насильство.
- Унікальний культурних захід – першу в світі виставку, яка не боялася відключень світла під час блекауту в Україні.
- Річний звіт благодійного фонду, який перетворили у звукові доріжки.
- Сир, який звертає увагу на рослини та птахів з Червоної книги України, які потребують захисту.
Це далеко не повний перелік креативних ідей, які можна знайти у дайджесті CrUAtivity.
Нагадаємо, СrUAtivity – це дайджест з актуальними роботами українських агенцій, який поширюється серед міжнародної професійної спільноти. Кожен випуск містить загальний огляд кейсів у відеоформаті (розділ WATCH) і в текстовому форматі (розділ READ), а також кожен кейс детально представлений у своїй категорії. Таким чином, користувачі можуть переглянути або прочитати загальний огляд, а потім перейти до конкретного кейсу для отримання більш детальної інформації. В кожному кейсі вказані виконавці та є посилання на їх сайт.
Організатором проєкту є Всеукраїнська рекламна коаліція за підтримки агенцій Brain Tank та Adcore, які забезпечили відповідно креативну та технічну реалізацію.
Організатори закликають агенції приєднуватися, щоб показати свої роботи та свої вміння на міжнародному ринку. Збір кейсів для наступного випуску дайджесту вже триває. Подати роботу до дайджесту можна через гугл-форму.