Смартфони перетворили на пістолети у кампанії проти кібербулінгу
24 Кві 2025, 16:25

Смартфони перетворили на пістолети у кампанії проти кібербулінгу

Яскрава кампанія телекомунікаційної компанії Claro Peru зобразила телефон у якості зброї, щоб показати небезпеку кібербулінгу.

Вона закликає батьків говорити зі своїми підлітками про відповідальне поводження в соціальних мережах, щоб допомогти зупинити кібербулінг. На трьох фотографіях підліткам погрожують телефоном, приставленим до голови або горла, як пістолет, з повідомленням «Дописи можуть вбити».

Послання просте: один коментар або допис у соціальних мережах може бути настільки ж шкідливим, як і зброя, а іноді призводити до трагедії.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

У рамках ініціативи «Harmful Words» Claro пропонує спеціальний посібник для батьків, щоб вони могли поговорити зі своїми підлітками про відповідальне використання соціальних мереж.

Кампанія розпочалася у зв’язку з тим, що кібербулінг став широко розповсюдженою проблемою серед дітей та підлітків у Перу. 61% дітей у віці від 10 до 17 років повідомили, що стали жертвами булінгу в Інтернеті.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео