Маркетинг і мистецтво: скульптура Венери допомогла переосмислити складський простір
09 Чер 2025, 14:19

Маркетинг і мистецтво: скульптура Венери допомогла переосмислити складський простір

Бренд рішень для складів Dehnco запустив нову цифрову кампанію, що розкриває мистецтво продуманого та ергономічного дизайну. Кампанію створено у співпраці з агентством Hot Lava, яке є постійним креативним партнером бренду. Незвичне поєднання сучасного продукту з античним мистецтвом акцентує на важливому джерелі натхнення Dehnco — реальних людях.

Центральне місце кампанії займає відеоролик, у якому на складі з’являється скульптура римської богині Венери. Вона візуально уособлює міцність, ефективність і комфорт робочого місця Dehnco.

Скульптура вносить несподівану естетику до середовища, що зазвичай асоціюється з холодом, автоматизацією та функціональністю. Але головне — вона символізує людяність, яку Dehnco ставить у центр кожного рішення для облаштування робочого простору.

Ця кампанія — приклад того, як B2B-бренд може говорити з аудиторією не лише через функціональність, а й через емоції, натхнення та естетику дизайну, де в центрі — людина.

Розкажіть друзям про новину