Škoda відправила колядників до клієнтів своїх конкурентів
25 Гру 2023, 12:40

Škoda відправила колядників до клієнтів своїх конкурентів

Різдво вже не за горами, і улюбленою та поширеною особливістю грудня у Швеції є безліч різдвяних концертів. Саме цим скористалася компанія Škoda у своїй останній кампанії «The Škoda Christmas Conversion Choir». У співпраці з відомим дитячим хором музичної школи Адольфа Фредрік автовиробник здивував клієнтів конкуруючих брендів хоровим співом, щоб заохотити їх змінити марку автомобіля. Кампанія була створена спільно з креативною агенцією NORD DDB.

Історично Швеція посідає одне з перших місць у світі за любов’ю до різдвяної музики, а сезонні концерти незмінно збирають велику аудиторію по всій країні. У партнерстві з музичною школою Адольфа Фредрік та диригентом Тоні Маргетою компанія Škoda скористалася любов’ю шведів до різдвяних пісень, здивувавши клієнтів конкурентів старомодним різдвяним колядуванням, використовуючи перероблену різдвяну класику, щоб заохотити їх переглянути свій вибір марки автомобіля.

Кілька класичних різдвяних пісень отримали нові, оновлені назви та тексти, такі як «We Wish You a Merry Enyaq», «Silent Ride», «When You Wish Upon a ….star» та шведська пісня «A thousand Enyaqs are now being charged». Кожна з цих переосмислених пісень підкреслює переваги повністю електричного Škoda Enyaq, а в деяких випадках жартівливо підколює конкурентів.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«У співпраці зі Škoda ми розгорнули різноманітні кампанії, які є веселими, дотепними та креативними, що є надзвичайно важливим у цей напружений час, коли так багато брендів змагаються за увагу. Škoda, можливо, не найбільша, але вона може бути найрозумнішою, і хто б не відчинив двері перед чудовим хором, який співає різдвяні пісні, навіть якщо вони про простір у багажнику, тест-драйви та співвідношення ціни та якості?», — сказала Жозефіна Валлін Анкарстранд, креативна директорка NORD DDB.

Хор з хлопчиків та дівчаток віком 11-13 років під керівництвом диригента Тоні Маргетти, зробив сюрприз у близько десятьох будинках у передмісті Стокгольма — біля кожного з них був припаркований автомобіль конкурентів бренду. Можливо, у планах є ще більше несподіваних візитів.

Розкажіть друзям про новину