«Сільпо» запустив челендж у соціальних мережах
19 Сер 2022, 14:38

«Сільпо» запустив челендж у соціальних мережах

Напередодні бою Олександра Усика та Ентоні Джошуа мережа супермаркетів «Сільпо» запустила челендж #тримаємокулаки у якості розминки перед боєм.

Мережа закликає бажаючих записати на відео відомий боксерський трюк з монетками(або з чим там комусь заманеться) та тримати кулаки за перемогу Усика.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ
Розкажіть друзям про новину