«Сільпо» запустив челендж у соціальних мережах
19 Сер 2022, 14:38

«Сільпо» запустив челендж у соціальних мережах

Напередодні бою Олександра Усика та Ентоні Джошуа мережа супермаркетів «Сільпо» запустила челендж #тримаємокулаки у якості розминки перед боєм.

Мережа закликає бажаючих записати на відео відомий боксерський трюк з монетками(або з чим там комусь заманеться) та тримати кулаки за перемогу Усика.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео