«Сільпо» запустив челендж у соціальних мережах
19 Сер 2022, 14:38

«Сільпо» запустив челендж у соціальних мережах

Напередодні бою Олександра Усика та Ентоні Джошуа мережа супермаркетів «Сільпо» запустила челендж #тримаємокулаки у якості розминки перед боєм.

Мережа закликає бажаючих записати на відео відомий боксерський трюк з монетками(або з чим там комусь заманеться) та тримати кулаки за перемогу Усика.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс
Розкажіть друзям про новину