Премія The One Show, що входить до трійки найкращих світових нагородних програм у сфері реклами, дизайну та цифрового маркетингу, представила шортліст цьогорічних фіналістів.
Фіналісти будуть оголошені 24 квітня, а церемонія нагородження відбудеться у травні під час Creative Week 2023 у Нью-Йорку.
Редакція MMR пропонує підбірку найцікавіших робіт українських агенцій, які вийшли у фінал.
- Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine з роботами:
Carol for Charity у категоріях Branded Entertainment Audio, Direct Marketing , Experiential & Immersive Craft, Music & Sound Craft, Radio & Audio, Social Media. За підтримки організації BRAND UKRAINE та Міністерства закордонних справ України було створено новий текст пісні “Щедрик”.
Time-Slowing Watches для Emotion Lab у категорії Direct Marketing, Health & Wellness, Apps and Mobile Content.
- Агенція Bickerstaff.734 з роботами:
All around the (Russian) World для State Agency for Tourism Development of Ukraine у категоріях Cultural Driver, Creative Use of Data, Interactive, Online & Mobile.
LASKA UPCYCLE MERCH для Laska charity store у категоріях Brand-Side / In-House, Green Pencil, Sustainable Development Pencil.
Easter Gif Attack для Renaissance3 у категорії Interactive, Online & Mobile. Агенція провела партизанську війну у Viber за допомогою Великодніх гіфок.
We instead of Me для бренду Galychyna у категоріях IP & Product Design, Direct Marketing, Out of Home та Public Relations.
- Агентство ISD Group з роботами:
Crimea 5 am для Ukrainian Institute у категоріях Cultural Driver, Design, Out of Home, де перед посольством Росії 11 виламаних дверей — на честь 11 кримських політв‘язнів, героїв проекту «Крим, 5 ранку».
Puberty для UNFPA Ukraine у категорії Moving Image Craft & Production. Для проекту було створено діджитал анімаційний серіал, головний герой якого переживає кризу підліткового віку й долає її виклики.
- ANGRY agency з роботами:
Christmas Not War для бренду «Бетон від Ковальської» у категоріях Branded Entertainment, Cultural Driver, Creative Effectiveness, Design, Direct Marketing, Out of Home. Бетонні блоки від колишніх блокпостів у Києві були перетворені на казкових героїв.
«Do It Your Way. Do It Safe Way» для Центру громадського здоров’я МОЗ України у категоріях Pharma, Out of Home, Design.
The Oath для Патрульної поліції України у категорії Moving Image Craft & Production.
Disappearing Mosaics для Фонду ООН у галузі народонаселення у категорії Out of Home. У 60 українських містах встановили інтерактивні мозаїки з чотирма різними сюжетами: сценами фізичного, психологічного, сексуального та економічного насильств.
- Агенція IAMIDEA з айдентикою для продакшн-студії ALL FACTS у категорії Design.
- Агенція Gram Branding з роботами SEBTO MEDIA Rebranding та Tango Travel Rebranding у категорії Design.