Школа попкультури Skvot випустить документальний серіал «Три в одному» про історію української реклами.
Три в одному — поширене рекламне кліше. Кава з вершками та цукром чи крем, який одночасно зволожить, захистить та розгладить зморшки — усе найкраще в одному флаконі.
Серіал складатиметься з трьох серій. Перша з них отримала назву «Бізнес». Вона охоплює період від 1970-х і до сьогодення. У цьому епізоді Андрій Федорів, Денис Келеберденко, Ярослав Сердюк та інші важливі гравці українського рекламного ринку пояснять, як від «реклами матраців по ТБ» українці дійшли до Каннських левів.
Реліз другого епізоду, який отримав назву «Держава», запланований на 26 червня. У ньому розкриють тему патріотичної реклами, співпраці креативу з державою та феномен зборів. А прем’єра третьої серії, «Люди», відбудеться 10 липня. У ній розкриють тему хейту та критики в рекламній індустрії.
Героями «Три в одному» стали:
- Михайло Федоров, міністр цифрової трансформації України
- Антон Дробович, голова Українського інституту національної пам’яті
- Ярослава Гресь, координаторка UNITED24
- Костя Шнайдер, креативний директор Saatchi & Saatchi Ukraine
- Олександр Гороховський, CEO Dentsu Ukraine
- Сергій Малик та Інна Польшина, співзасновники агенції ANGRY
- Денис Келеберденко, креативний директор BBDO Ukraine
- Саша Жиляєв, співзасновник Ponchyk Boy
- Роман Гурбанов, креативний директор та співзасновник Taktika
- Саша Дорогунцова, креативна директорка Banda
- Анджей Яреб, BBDO
- Ілля Ануфрієнко, креативний директор Bickerstaff
- Григорій Гурошев, founder & CEO The Unlimited Inc
- Володимир Соболев, маркетинг-директор Ковальська
- Ярослав Сердюк, креативний директор та співзасновник Banda
- Андрій Федорів, засновник Fedoriv
- Дарія Червона, засновниця проєкту «Тиловики Азову»
- Віктор Шкурба, засновник та креативний директор ISD Group
- Віктор Ішков, CEO BBDO Ukraine & Central Asia
Прем’єра першої серії відбудеться 12 червня на YouTube-каналі Skvot.