Школа попкультури випустить серіал про історію української реклами
15 Тра 2024, 17:07

Школа попкультури випустить серіал про історію української реклами

Школа попкультури Skvot випустить документальний серіал «Три в одному» про історію української реклами.

Ми хочемо, щоб історію української рекламної індустрії почули, адже це така ж частина попкультури, як музика чи кіно. Реклама передає дух часу, в якому ми живемо, відображає життя людини, її думки, потреби та проблеми.
Інна Чут
співзасновниця Skvot

Три в одному — поширене рекламне кліше. Кава з вершками та цукром чи крем, який одночасно зволожить, захистить та розгладить зморшки — усе найкраще в одному флаконі. 

Серіал складатиметься з трьох серій. Перша з них отримала назву «Бізнес». Вона охоплює період від 1970-х і до сьогодення. У цьому епізоді Андрій Федорів, Денис Келеберденко, Ярослав Сердюк та інші важливі гравці українського рекламного ринку пояснять, як від «реклами матраців по ТБ» українці дійшли до Каннських левів. 

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Реліз другого епізоду, який отримав назву «Держава», запланований на 26 червня. У ньому розкриють тему патріотичної реклами, співпраці креативу з державою та феномен зборів. А прем’єра третьої серії, «Люди», відбудеться 10 липня. У ній розкриють тему хейту та критики в рекламній індустрії. 

Головний інсайт, який ми відкрили для себе під час роботи над проєктом, полягає в тому, що рекламна індустрія — це не лише про красиві картинки та слогани. Це про людей, які щиро вірять у те, що вони роблять, і прагнуть зробити світ кращим. Серіал «Три в одному» — це не просто розповідь про рекламну індустрію. Це також історія про становлення великих бізнесів, які потужно проявили себе у складні часи.
Інна Чут
співзасновниця Skvot

Героями «Три в одному» стали:

  • Михайло Федоров, міністр цифрової трансформації України
  • Антон Дробович, голова Українського інституту національної пам’яті
  • Ярослава Гресь, координаторка UNITED24
  • Костя Шнайдер, креативний директор Saatchi & Saatchi Ukraine
  • Олександр Гороховський, CEO Dentsu Ukraine
  • Сергій Малик та Інна Польшина, співзасновники агенції ANGRY
  • Денис Келеберденко, креативний директор BBDO Ukraine
  • Саша Жиляєв, співзасновник Ponchyk Boy
  • Роман Гурбанов, креативний директор та співзасновник Taktika
  • Саша Дорогунцова, креативна директорка Banda
  • Анджей Яреб, BBDO
  • Ілля Ануфрієнко, креативний директор Bickerstaff
  • Григорій Гурошев, founder & CEO The Unlimited Inc
  • Володимир Соболев, маркетинг-директор Ковальська
  • Ярослав Сердюк, креативний директор та співзасновник Banda
  • Андрій Федорів, засновник Fedoriv
  • Дарія Червона, засновниця проєкту «Тиловики Азову»
  • Віктор Шкурба, засновник та креативний директор ISD Group
  • Віктор Ішков, CEO BBDO Ukraine & Central Asia

Прем’єра першої серії відбудеться 12 червня на YouTube-каналі Skvot.

Розкажіть друзям про новину