Медична мережа Скарборо (SHN) випустила повністю автентичну і сміливу другу частину своєї потужної кампанії «Love, Scarborough».
Перший розділ реклами проливав світло на кричущу несправедливість у сфері охорони здоров’я, з якою стикаються лікарні Скарборо, і закликав канадців підтримати своїх сусідів, допомагаючи лікарням та пацієнтам SHN.
Кампанія демонструє, як багато може зробити мережа охорони здоров’я з меншими ресурсами, перш ніж просити потенційних донорів уявити, що вона могла б зробити з більшими ресурсами. Створений агенцією Lifelong Crush, відеоролик кампанії показує, як персонал SHN здатен лікувати пацієнтів, незважаючи на значні перешкоди на їхньому шляху. У знятому повністю на плівку, щоб представити більш автентичний вигляд лікарні та міста, ролику представлені реальні працівники SHN, донори, волонтери та члени громади.
У ролику використовуються візуальні метафори, щоб продемонструвати силу і гордість за наполегливість SHN, незважаючи на їх недостатнє фінансування та недооцінку. В одному кадрі лікар демонструє, як він лікує наплив різноманітних пацієнтів кількома різними мовами, а в іншому — доглядач миє підлогу, що тягнеться до нескінченності. Ще один кадр показує співробітника, який відростив шість рук, щоб впевнено справлятися з щоденними вимогами своєї роботи та постійним напливом пацієнтів.
Ролик також відображає неймовірне розмаїття Скарборо: субтитри показують, як працівники SHN спілкуються з пацієнтами різними мовами. Щоб ще більше передати атмосферу міста та продемонструвати наполегливість громади, ролик супроводжується саундтреком «Stick to Your Vision» від репера Maestro Fresh Wes. Ролик закінчується закликом робити пожертви на сайт кампанії LoveScarborough.ca.
«Жителям Скарборо та SHN, можливо, не завжди випадає найкраща доля, але вони завжди використовують її якнайкраще, — каже Алісія Вандермеєр, президентка і гендиректорка Фундації SHN. — Наша кампанія не лише підкреслює непохитну відданість персонала SHN у наданні першокласної медичної допомоги в умовах обмеженого фінансування, а й демонструє стійкість Скарборо та його мешканців».
«Креативний підхід демонструє завзятість і наполегливість Скарборо, незважаючи на те, що він не має таких капітальних інвестицій, як його колеги в центрі міста», — каже Крістіна Ю, партнерка Lifelong Crush і головна креативна директорка.
Відеоролик демонструється на телебаченні та в кінотеатрах, підтримується диджитал та статичною зовнішньою рекламою, друкованими виданнями, радіо та соціальними мережами. Зовнішня реклама відтворює ту саму сувору реальність, що й відео, і показує співробітників, донорів та волонтерів ШНЛ з їхніми власними словами, написаними їхнім почерком.