Шанувальники незадоволені логотипом фільму «Аватар»
06 Тра 2022, 13:33

Шанувальники незадоволені логотипом фільму «Аватар»

«Аватар» Джеймса Кемерона 2009 року став хітом, і його логотип, в якому використовувався шрифт Papyrus, також відзначився.

Шрифт був висміяний Райаном Гослінгом. У дебютному випуску нового сезону вечірнього шоу Saturday Night Live показали скетч про дизайнера, одержимого ідеєю про те, що в логотипі блокбастера використовують стандартний шрифт Papyrus. Головну роль у відео зіграв Гослінг.

Через рік 20th Century Studios непомітно замінила цей шрифт у своїх соціальних мережах. З того часу оновлення було продовжено з офіційним анонсом другого фільму «Аватар 2: Шлях води».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Хоча глядачі можуть бути раді, що старий Papyrus зник, деякі користувачі мережі стурбовані іншою деталлю.

Зокрема, дизайнерів дратує кернінг — те, що нефахівці називають інтервалом, розмір пробілу між двома останніми літерами, через які літери «A» та «R» виглядають непропорційними по відношенню до решти назви.
В результаті логотип для деяких читається як AVATA R.

Розкажіть друзям про новину