Туристична компанія перетворила чат у WhatsApp на сімейну відпустку
20 Чер 2025, 10:41

Туристична компанія перетворила чат у WhatsApp на сімейну відпустку

Реклама туризму зазвичай має передбачувану формулу. Але агенція Serviceplan Group Middle East перетворила її на щось по-справжньому креативне й захопливе. Поштовхом до цього стала проста істина про життя в Індії: понад 500 мільйонів індійців користуються WhatsApp, а сімейні групи у месенджері часто стають віртуальними вітальнями, де обговорюється все — від вечері до вибору місця відпустки.

Інакше кажучи, більшість індійських сімейних відпусток починаються з повідомлення у сімейному чаті. На цьому базується кампанія Tourism Abu Dhabi «The Ranveer Singh Family Vacation», головну роль у якій зіграв популярний актор з 47 мільйонами підписників в Instagram Ранвір Сингх.

Формат — кумедна WhatsApp-історія, дія якої розгортається у вигаданому груповому чаті. Ранвір та його велика родина беруть участь у жартівливих дебатах щодо місця майбутнього відпочинку. У ролику чергуються сцени з чату і яскраві кадри з Абу-Дабі.

Щоб завірусити кампанію, Experience Abu Dhabi створила спеціальні стикери для WhatsApp із зображенням Ранвіра Сингха у грайливих позах, які мали проникнути у групові чати по всій Індії.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео