Реклама банку нагадала, що гроші потребують тренувань не менше, ніж м’язи
20 Чер 2025, 10:28

Реклама банку нагадала, що гроші потребують тренувань не менше, ніж м’язи

У країні, де більшість людей не цікавляться своїми фінансами, а ще менше — банківською рекламою, фінансова група Nedbank використала енергію спортсмена, щоб змінити ситуацію в Південній Африці.

У співпраці з креативним агентством Joe Public з’явився ролик #GetMoneyFit, який не рекламує продукт, а надихає на досягнення мети. Розуміючи, що управління грошима вимагає такої ж витривалості та наполегливості, як і побудова тіла або перемога в гонці, цей кінематографічний заклик до дії спонукає південноафриканців перевірити свої гроші на міцність.

Ролик глибоко занурюється в ДНК культової спортивної реклами та є не тільки потужною візуальною метафорою дисципліни, амбіцій та витривалості, але й пробиває посередність банківської категорії, мотивуючи південноафриканців переосмислити своє ставлення до грошей — як до чогось, над чим потрібно потіти, над чим потрібно працювати, чогось, що заслуговує на особистий рекорд.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео