У країні, де більшість людей не цікавляться своїми фінансами, а ще менше — банківською рекламою, фінансова група Nedbank використала енергію спортсмена, щоб змінити ситуацію в Південній Африці.
У співпраці з креативним агентством Joe Public з’явився ролик #GetMoneyFit, який не рекламує продукт, а надихає на досягнення мети. Розуміючи, що управління грошима вимагає такої ж витривалості та наполегливості, як і побудова тіла або перемога в гонці, цей кінематографічний заклик до дії спонукає південноафриканців перевірити свої гроші на міцність.
Ролик глибоко занурюється в ДНК культової спортивної реклами та є не тільки потужною візуальною метафорою дисципліни, амбіцій та витривалості, але й пробиває посередність банківської категорії, мотивуючи південноафриканців переосмислити своє ставлення до грошей — як до чогось, над чим потрібно потіти, над чим потрібно працювати, чогось, що заслуговує на особистий рекорд.