Сергія Костю призначено маркетинг-директором Bolt у країнах Центральної, Східної Європи та Азії
18 Жов 2024, 11:37

Сергія Костю призначено маркетинг-директором Bolt у країнах Центральної, Східної Європи та Азії

У вересні 2024 року Сергій Костя був призначений Bolt регіональним маркетинг-менеджером ЦСЄ (Центральна і Східна Європа) та Азії. До цього він протягом 5 років керував маркетинговими активностями в регіоні ЦСЄ, куди наразі входять 7 країн: Україна, Польща, Румунія, Словаччина, Чехія, Хорватія та Азербайджан.

До нових ринків, які перейшли у зону його відповідальності, належать Таїланд і ще 4 країни, де Bolt готує активну експансію: Малайзія, Філіппіни, В’єтнам і Тайвань.

Моє основне завдання зараз — організувати команди, оптимізувати процеси та запропонувати масштабовані рішення, які враховують унікальні особливості кожного регіону. Це великий виклик, оскільки створювати майстер-плани на три-чотири країни і на 12 — це різні речі. Буде багато локального контенту та локальних ініціатив навколо нього. Єдиним незмінним залишається ефективність, підтверджена цифрами і даними. Я б навіть сказав, тотальна ефективність, адже Азійський регіон надзвичайно конкурентний, і тут, аби досягти успіху, доведеться рахувати усе і навіть більше.
Сергій Костя
маркетинг-директор Bolt у Центральній, Східній Європі та Азії

Маючи понад десятирічний досвід роботи в маркетингу та рекламі, Сергій побудував успішну кар’єру, спеціалізуючись на аналітиці, стратегії, маркетинговій ефективності, впізнаваності бренду, комунікації, кризових комунікаціях та брендингу роботодавця.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину