У вересні 2024 року Сергій Костя був призначений Bolt регіональним маркетинг-менеджером ЦСЄ (Центральна і Східна Європа) та Азії. До цього він протягом 5 років керував маркетинговими активностями в регіоні ЦСЄ, куди наразі входять 7 країн: Україна, Польща, Румунія, Словаччина, Чехія, Хорватія та Азербайджан.
До нових ринків, які перейшли у зону його відповідальності, належать Таїланд і ще 4 країни, де Bolt готує активну експансію: Малайзія, Філіппіни, В’єтнам і Тайвань.
Моє основне завдання зараз — організувати команди, оптимізувати процеси та запропонувати масштабовані рішення, які враховують унікальні особливості кожного регіону. Це великий виклик, оскільки створювати майстер-плани на три-чотири країни і на 12 — це різні речі. Буде багато локального контенту та локальних ініціатив навколо нього. Єдиним незмінним залишається ефективність, підтверджена цифрами і даними. Я б навіть сказав, тотальна ефективність, адже Азійський регіон надзвичайно конкурентний, і тут, аби досягти успіху, доведеться рахувати усе і навіть більше.
Сергій Костя
маркетинг-директор Bolt у Центральній, Східній Європі та Азії
Маючи понад десятирічний досвід роботи в маркетингу та рекламі, Сергій побудував успішну кар’єру, спеціалізуючись на аналітиці, стратегії, маркетинговій ефективності, впізнаваності бренду, комунікації, кризових комунікаціях та брендингу роботодавця.
X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід
Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.
Подати заявку на конкурс