Сергій Кислиця став обличчям кампанії бренду чоловічого одягу
27 Лис 2024, 12:16

Сергій Кислиця став обличчям кампанії бренду чоловічого одягу

Бренд чоловічого одягу Indposhiv Bespoke представив нову рекламну кампанію, обличчям якої став посол України в ООН Сергій Кислиця.

Кампанія втілює сучасні сенси бренду: силу, елегантність та незламність українського духу, а також підкреслює місію Indposhiv — створювати одяг, що є відображенням характеру та індивідуальності кожного клієнта.

«Indposhiv Bespoke вже понад 15 років працює над тим, щоб кожен чоловік, обираючи наші костюми, відчував свою унікальність та силу. Ми віримо, що елегантність не обмежується виглядом, а проявляється в характері та відданості своїм принципам. Сергій Кислиця як частина цієї кампанії уособлює ці риси й допомагає передати нашу місію — бути не просто брендом, а символом незмінної якості й характеру», — зазначила Катерина Возіанова, засновниця Indposhiv Bespoke.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Кампанія отримала свою візуальну стилістику завдяки фотографу Саші Маслову, який відомий своїми роботами для обкладинок таких видань, як The New York Times, The Atlantic, Esquire та Forbes.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео