Серена Вільямс запустила власний бренд косметики, натхненний тенісом
09 Кві 2024, 12:22

Серена Вільямс запустила власний бренд косметики, натхненний тенісом

Чемпіонка з тенісу Серена Вільямс запустила свій б’юті-бренд Wyn Beauty, змінивши ракетку на пензлик для макіяжу. Назва бренду, що означає «перемога», відображає не лише її невпинне прагнення до перемоги на корті, але й філософію особистого розвитку через самовираження.

Лінія Wyn Beauty, що розроблялася протягом 6 років, складається з 10 основних продуктів для догляду за обличчям, губами та очима. Натхненна власними потребами зірки спорту у стійкому, ефективному макіяжі, який би витримував її активний спосіб життя, колекція віддає перевагу чистим, зволожуючим формулам.

Wyn Beauty пропонує широкий вибір відтінків (91 відтінок у всій лінійці) для різних відтінків шкіри та вподобань, що відповідає давнім принципам Вільямс щодо різноманітності та репрезентативності. Відлунюючи її послання про розширення можливостей, кожен продукт Wyn Beauty прикрашає надихаюче слово: «Brave», «Momentum» та «Shine» — це лише кілька прикладів.

Яскрава упаковка Wyn віддає данину поваги зеленому кольору тенісного м’яча.

Вільямс уклала партнерство з The Good Glamm Group, провідною дидижтал косметичною компанією, щоб використати її досвід у розробці продуктів і дидижтал маркетингу для нового підприємства.

Початковий запуск Wyn Beauty відбудеться ексклюзивно в магазинах Ulta Beauty у США, а наступного року планується міжнародна експансія.

Розкажіть друзям про новину