SEO-стратегія для бізнесів та власників сайтів у 2024 році: добірка інструментів
05 Вер 2024, 14:00

SEO-стратегія для бізнесів та власників сайтів у 2024 році: добірка інструментів

Останнім часом в усіх без винятку бізнес-нішах конкуренція серед вебсайтів стає все гострішою. Тому ефективні SEO-стратегії перетворюються на один із ключових елементів успіху будь-якого бізнесу. Проведення оптимізації свого сайту для пошукових систем допомагає залучати якісний трафік, який підвищує видимість бренду та сприяє збільшенню продажів. 

У 2024 році доступно безліч інструментів, як платних, так і безкоштовних, які можуть допомогти власникам сайтів і бізнесменам втілити ефективну SEO-стратегію.

Розглянемо найбільш важливі інструменти для якісного SEO у 2024 році, їхні особливості, переваги та недоліки. 

Google Search Console

Google Search Console є незамінним інструментом для кожного SEO-спеціаліста. Цей сервіс надає цінну інформацію про те, як сайт відображається в Google. Він допомагає відстежувати статус індексації сторінок, аналізувати трафік і виявляти помилки на сайті, що дає можливість швидко реагувати й виправляти їх для покращення показників SEO.

Google Search Console дає змогу моніторити й підтримувати присутність вашого сайту в пошуковій системі Google, але додавання його коду на сайт не буде безпосередньо впливати на його позиції та рейтинг. Та, попри це, жоден успішний сайт не обходить увагою взаємодію із GSC.

Переваги

  • безкоштовний інструмент від Google;
  • можливість перегляду даних безпосередньо з пошукової системи;
  • підтримка різних аспектів: від індексації до оптимізації мобільної версії сторінок.

Недоліки

  • обмеження у функціоналі в порівнянні з комерційними інструментами SEO;
  • дуже рідко оновлюють свій функціонал;
  • попри користь у технічній оптимізації сайту, практично не допомагає в оптимізації контенту та заголовків і не вказує на помилки;
  • залежність від політик Google щодо приватності даних.

Інші пошукові системи також пропонують свої інструменти для вебмайстрів, наприклад, Bing Webmaster Tools. Проте саме пошуком від Google користується абсолютна більшість користувачів по всьому світу, тож варто оптимізувати свій сайт саме під вимоги лідера ринку пошуку.

Sitechecker

Sitechecker — це інструмент для аудиту сайтів, що дає змогу швидко виявити SEO-проблеми й надає рекомендації щодо їхнього усунення. Він оцінює сторінки за різними параметрами, як-от оптимізація заголовків, описів, використання ключових слів та інші важливі фактори SEO, наприклад, наявність битих посилань, проблеми з індексацією та багато іншого. Sitechecker дає змогу зводити дані з Google Search Console та Google Anayltics в одному місці й у зручному форматі. Він чудово підсвічує зміни у вашому проєкті й те, на що необхідно звернути увагу. Це допомагає у плануванні SEO-стратегії.

Переваги

  • надає докладний аудит сайту;
  • легкість використання;
  • підходить для малих і середніх проєктів.

Недоліки

  • менше функцій у порівнянні з дорожчими інструментами;
  • частину даних треба вносити вручну.

Sitechecker є чудовим допоміжним інструментом, який можна використовувати як контрольний інструмент, звіряючи з ним дані, отримані з інших джерел. Також він допоможе помітити помилки чи недоліки поточної SEO-стратегії.   

Ahrefs

Ahrefs — це комплексний SEO-інструмент, який використовують для аналізу стану сайту. Сервіс рахує зворотні посилання на ваш сайт, аналізує ключові слова, а також допомагає шукати нові. З його допомогою можна дослідити конкурентів, нові ринки та багато іншого. 

Ahrefs, на мій погляд, є найбільш зручним інструментом для ефективного збільшення органічного трафіку сайту й оптимізації змісту через можливість швидко реагувати на зміни в позиціях сторінок. Щобільше, Ahrefs дає змогу не тільки аналізувати ваші власні сайти, але й детально вивчати стратегії конкурентів. Це один із найпотужніших інструментів для побудови SEO-стратегії, який варто розглядати до покупки підписки.

Переваги

  • глибокий аналіз зворотних посилань, що надважливо за лінкбілдинг-стратегій;
  • оновлення даних у режимі реального часу;
  • багатофункціональність і велика база ключових слів, яка постійно оновлюється;
  • можливість отримати повноцінний аудит сайту;
  • аналіз відповідності вашої сторінки до сторінок конкурентів за цільовим ключовим словом. 

Недоліки

  • висока вартість підписки;
  • складність у використанні для новачків (з чим допоможе їхній YouTube-канал і блог на сайті сервісу).

Хоч Ahrefs і має потужних конкурентів у вигляді Semrush, SE Ranking та інших, проте постійне вдосконалення свого функціоналу, додавання нових фішок робить його вибором номер один серед аналогічних сервісів. Також керівником відділу маркетингу Ahrefs є українець, він частий гость на галузевих конференціях.

Surfer SEO

Surfer SEO — це сучасний SEO-інструмент, що сфокусований на оптимізації контенту за допомогою аналізу більш ніж 500 факторів на сторінці. Він допомагає створювати зміст сайту, який ідеально відповідає критеріям пошукових систем, що підвищує шанси на високі позиції в пошукових результатах. 

Цей інструмент чудово підходить для вироблення SEO-стратегій на основі даних. Його функціонал дає змогу не лише аналізувати наявний контент, а і створити новий за допомогою обраних ключів і штучного інтелекту. Зручний формат шерингу заготівель допоможе SEO-спеціалісту взаємодіяти з копірайтерами.  

Переваги

  • сучасний і найякісніший аналіз контенту на ринку;
  • легка інтеграція з іншими SEO-інструментами;
  • підтримка контент-оптимізації в режимі реального часу.

Недоліки

  • не аналізує технічні параметри сторінки;
  • погано взаємодіє з картинками;
  • кеш-сторінки не завжди коректно зчитуються;
  • відносно висока ціна;

Surfer SEO самотужки може робити те, для чого раніше SEO-спеціалісти використовували декілька інструментів, а потім обʼєднували їхні результати в окрему таблицю. Через це підготовка технічного завдання для копірайтерів займала набагато більше часу.

Amplitude

Сервіс Amplitude використовують для аналізу поведінки користувачів на сайті. Він надає детальну аналітику, що допомагає зрозуміти, які сторінки або функції привертають увагу відвідувачів і як вони взаємодіють із вашим контентом. Ця інформація може бути використана для оптимізації користувацького досвіду та покращення SEO. Оскільки Amplitude зосереджений саме на аналізі поведінки користувачів, його репорти дадуть вам змогу зрозуміти, які елементи сайту працюють ефективно, а які нововведення потребують подальшого вдосконалення.

Переваги

  • глибокий аналіз поведінки користувачів;
  • можливість створювати користувацькі звіти;
  • інтеграція з іншими маркетинговими інструментами.

Недоліки

  • обмеження безкоштовної версії;
  • залежність від зовнішніх даних для аналізу;
  • складний інтерфейс, що допоможе опанувати курс від виробника ПЗ.

Якщо ви зацікавлені в сучасній багатогранній аналітиці, що допоможе вам краще зрозуміти свого користувача, то Amplitude буде чудовим вибором. Вона дала змогу нашій команді повністю відмовитися від Google Analytics, не тільки не втративши якість даних, а й отримати перевагу над конкурентами, які продовжують використовувати систему аналітики від Google.

Screaming Frog

Screaming Frog цінується серед SEO-фахівців за його глибокі можливості аудиту сайтів. Цей інструмент дає змогу «прокраулити» сайт (процес автоматичного сканування) і зібрати дані, які можна проаналізувати для виявлення технічних і контентних проблем, що можуть вплинути на SEO-просування. Також зручний експорт великої кількості даних в одну таблицю дає змогу побачити наявні проблеми в комплексі, а також відфільтрувати найбільш проблемні сторінки та пріоритезувати роботу над ними.

Переваги

  • потужні можливості аудиту;
  • висока точність даних;
  • підтримка великої кількості форматів даних.

Недоліки

  • інтерфейс може здатися складним для новачків;
  • необхідність купівлі ліцензії для повного доступу.

Screaming Frog дає змогу провести «глибоке занурення» в технічне SEO вашого сайту, аналізуючи тисячі сторінок за короткий час. Частина його функцій є незамінною для SEO-фахівця у створенні таких файлів, як-от sitemap, тому продукт має великий попит серед спеціалістів. 

Правильний вибір SEO-інструментів підвищує шанси на успіх

Використання сучасних SEO-інструментів є важливою частиною стратегії оптимізації для пошукових систем. Інструменти, як-от Google Search Console, Sitechecker, Ahrefs, Surfer SEO, Amplitude та Screaming Frog, надають всебічну підтримку для аналізу, планування та вдосконалення SEO-підходу саме для вашого проєкту. З їхньою допомогою власники сайтів і їхні SEO-команди можуть значно покращити трафік проєктів і позиції сторінок у пошукових системах, що дасть змогу залучити більше клієнтів. 

Успіх у SEO залежить від багатьох чинників, включно з правильним вибором інструментів. Ви можете обрати Google Search Console для базового моніторингу, Ahrefs для комплексного аналізу, Surfer SEO для оптимізації контенту, Amplitude для аналізу поведінки користувачів, Sitechecker для швидкого аудиту, Screaming Frog для детального технічного аналізу — кожен із цих інструментів значно підвищить ваші шанси на успіх.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео