Сексуальні наміри чи звичайний перегляд серіалів: ролики розповіли, що насправді є «Netflix & chill»
27 Лют 2024, 10:56

Сексуальні наміри чи звичайний перегляд серіалів: ролики розповіли, що насправді є «Netflix & chill»

Щоб повідомити про нові релізи Netflix у лютому та приурочити їх до Дня святого Валентина, агенція Isla разом з командою Netflix розробила кампанію, засновану на інтернет-терміні «Netflix & chill», що полягає у запрошенні когось до перегляду Netflix з сексуальними намірами.

«Перше, що ми вирішили зробити з командою Netflix, — це відійти якомога далі від рекламної коректності, яка нам так набридла. Ця передумова була фундаментальною як для ідеї, так і для виконання. А що стосується самої ідеї, то ми просто втілили в життя екзистенційний сумнів, який часто виникає у людей, коли хтось запрошує їх подивитися Netflix: вони запрошують їх подивитися Netflix, чи вони запрошують їх «подивитися Netflix»? Різниця між одним і другим є катастрофічною для всіх очікувань від вечора. Хороша новина полягає в тому, що врешті-решт все це є на Netflix. А на випадок, якщо у когось є якісь сумніви, ми створили сайт, який допоможе їх розвіяти», — коментують Родріго Греко і Маріано Гамба, креативні директори Isla.

Для кампанії була створена комунікаційна екосистема, яка включала в себе TikTok, Instagram, Whatsapp, вебсайт та зовнішню рекламу. Кампанію також можна побачити в Аргентині, Чилі та Уругваї.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину