Глобальна кампанія, створена агенцією BBH Singapore для Samsung та його нового продукту Neo QLED 8K, пропонує захоплюючу подорож, в якій господар намагається справити враження на свого кота, намагаючись змусити його сказати «вау».
Господар купує фонтан з молоком замість води, створює лазерну дискотеку, наповнює басейн кольоровими м’ячиками з вовни і навіть влаштовує видовищний вуличний парад.
Хюн Мін Чун, голова IMC в Samsung Electronics, сказав, що реклама мала на меті продемонструвати досвід роботи з новим продуктом: «Neo QLED 8K продає себе сам. Все, що вам потрібно зробити, це випробувати його. Ця абсолютна впевненість у нашій інновації стала нашою комунікаційною стратегією. Якщо найсуворіший критик у світі не може не бути вражений досвідом, то наші клієнти теж будуть вражені».
Саша Кунце, креативний директор BBH Singapore, додав: «У минулому в рекламі Samsung було багато тварин: від страусів до павуків. Але ми ніколи не наважувалися залучити до сюжету одну з найвибагливіших тварин, екзотичну короткошерсту тварину з дуже високими стандартами».
Кампанія проходить на телебаченні, в соціальних мережах та на зовнішніх носіях в Австралії, Індії та Сінгапурі, а також у Великобританії, США, Бразилії, Мексиці та Італії.