Це щось неймовірно прекрасне. Ruslan Baginskiy реалізував наймасштабніший проєкт в історії української фешн-індустрії: легендарні вітрини Galeries Lafayette у самому серці Парижа розповіли про Україну.
З 9 липня і до кінця серпня простір одного з найвідоміших універмагів світу прикрасили 12 вітрин та поп-ап-зона бренду Ruslan Baginskiy, а на фасадах будівлі височіє стилізований синьо-жовтий банер площею 140 м². Це стало знаковим проривом як для самого бренду, так і для всього українського дизайну.
Окремі вітрини присвячені лозоплетінню із села Іза, що увійшло до переліку нематеріальної спадщини ЮНЕСКО, українському авангарду, та культурній ідентичності України, що проявляється у використанні елементів національної символіки — пелюсток вишневого цвіту та підвісок у вигляді птахів-тотемів.
Це вперше, коли такий масштабний візуальний takeover у Galeries Lafayette присвячено бренду з України. Вітрини, які зазвичай оформляють фешн-гіганти, а кількість відвідувачів галереї щороку становить понад 27 мільйонів, заговорили про українську моду, ремесло, традиції та авангард, і що найважливіше — про стійкість і силу культури, яка продовжує творити та розвиватися навіть у найскладніші часи.
Також на другому поверсі універмагу з’явиться магазин Ruslan Baginskiy у форматі shop-in-shop площею 450 квадратних футів, де до лютого 2026 року буде представлено широкий вибір головних уборів, а також сумки, свічки, ювелірні прикраси та нещодавно представлені брелоки для сумок.
«Ми всі знаємо, як важко зараз створювати. І цей проєкт дався нам із неймовірними зусиллями. Але ми також знаємо, як це важливо. Бо це означає, що ми — є. Дякую всім, хто поруч. Слава Україні! Далі буде!» — поділився Руслан Багінський на своїй Instagram-сторінці.
Для Ruslan Baginskiy це подія особлива, адже бренд відзначає своє 10-річчя, і саме цього року його присутність у фешн-столиці Європи стала гучною заявою. Проєкт увійшов до програми Тижня моди у Парижі, наголошуючи: Україна є і всупереч темряві їй вдається вкорінювати свої національні коди в історію світової культури.
Ruslan Baginskiy яскраво довів, що українській бренди здатні заявляти про себе на світовому рівні. Це зараз дуже важливо та, як ніколи, актуально.
Чому це важливо для маркетингу бренду
Крім того, що подія сповна втілила свою місію, вона може слугувати прикладом потужного маркетингового кейсу для брендів з кількох причин:
- залучила глобальну аудиторію: завдяки шаленому трафіку туристів, інфлюенсерів і fashion-гуру проєкт став іміджевим осередком глобального охоплення;
- посилила емоційний контакт із брендом, дозволивши відчути атмосферу, персоналізований підхід, сервіс та зануритись у сенси події офлайн;
- створила комунікаційне тріо, зайнявши стратегічно важливі точки галереї: вітрини, поп-ап-зону та флагманський магазин, що дозволило прокомунікувати з різними масивами аудиторії, генеруючи охоплення, контент і продажі водночас;
- залишила диджитал-слід, трансформувавшись у хвилю онлайн-згадок та показуючи приклад, як простір може створити диджилал-ефект світового масштабу.