Програма зовнішньої реабілітації «Неопалимі» запустила інформаційну кампанію, у якій підіймає питання стигматизації людей зі шрамами.
Вона включатиме ролики із дев’ятьма історіями пацієнтів програми, чиє життя назавжди змінила війна. Вони пройшли через біль поранень, довге лікування, реабілітацію і прийняття свого нового тіла.
Мета компанії — змінити ставлення суспільства до людей із пораненнями та шрамами, а також створити безпечний простір для всіх.
«Це пацієнти програми зовнішньої реабілітації «Неопалимі». Ми час від часу проводимо глибинні інтервʼю, щоби дізнатися про проблеми, з якими стикаються наші пацієнти. І більшість з них часто у розмовах згадували про реакцію оточуючих на їхні шрами. Так виникла ціль — звернути увагу суспільства на поранених і те, що сприймати їх потрібно однаково. Так із-поміж 200 пацієнтів ми обрали дев’ять людей, які були готові поділитися своїми історіями», — говорить операційна менеджерка програми Христина Віхоть.
Перед зйомками з кожним пацієнтом провели інтерв`ю, в яких хотіли розкрити героїв: зрозуміти людину та її ставлення до шрамів і себе. Ця інформація допомогла вигадати образи для кожного героя, щоби візуально показати глядачам їхні характери.
Наприклад, одна з пацієнток, Яна Залевська, юна та бойова. Її образ зі шкірою та корсетом нагадував амазонку, дівчину з войовничого плем’я.
Відео планують публікувати на сторінках в соцмережах. Робота над відео тривала приблизно два місяці та включали інтерв’ю, створення концепцій, погодження образів і сценаріїв, зйомки та монтаж.