Домашні тварини — це відповідальність, яку може нести лише людина. Але навіть петперентам потрібен відпочинок, а просити друзів і родину про допомогу — не завжди найкраще рішення. Це одкровення було зроблене в останній гумористичній кампанії платформи купівлі-продажу послуг з догляду за домашніми тваринами Rover. Вона розкрила цю тему за допомогою анонімних інтерв’ю.
Кампанія «Cone of Secrecy», створена агентством Little Hands of Stone, занурюється у делікатне питання про те, як друзі та сім’я насправді ставляться до догляду за чиїмось домашнім улюбленцем як до послуги.
У двохвилинному відео реальні люди вдягнули ветеринарний конус, щоб залишитися анонімними, і розповідають про свій найнеприємніший досвід догляду за домашніми тваринами для близької людини. Серед найважчих випадків анонімні няні описують собак, які ходять в туалет на подушки, тварин, які цілодобово гавкають і кричать, а також розлючених орендодавців.
У цих людей на лацканах лише невиразні бейджики з іменами «Улюблений син» або «Колега», як вони самі вказали.
«Ви повинні платити комусь за те, щоб він доглядав за вашим улюбленцем», — каже один з них, а інші кажуть, що почувають себе використаними, коли просять посидіти з домашнім улюбленцем як послугу.
Кампанія є прямою відповіддю на одну з основних бізнес-проблем компанії Rover, яка полягає в тому, що її основними конкурентами є друзі та сім’ї власників домашніх тварин, зазначила Меган Тіпі, віце-президентка з глобального зростання компанії Rover.
«Ми знаємо, що до того, як власники домашніх тварин дізнаються про компанію Rover, вони часто звертаються до друзів, родичів та сусідів, щоб ті подбали про їхніх улюблених котів та собак, коли вони виїжджають з міста. Хоча це може бути зручно для господарів тварин, реальність така, що наші друзі та родичі часто не найкраще підходять для догляду за домашніми улюбленцями. Вони можуть бути не готові до всього, що пов’язано з доглядом за чужою твариною, або навіть не бажати брати на себе цю роль. «Cone of Secrecy» дав нам цікавий спосіб дозволити цим людям виговоритися від щирого серця». — сказала Меган Тіпі.
Але гумор «перетворився на трохи темнішу, сміливішу комедію», — сказав Метт МакКейн, співзасновник агентства Little Hands of Stone. «Одна з учасниць небезпідставно хвилювалася, що її особистість буде розкрита. Вона навіть не згадувала породу домашнього улюбленця, за яким доглядала. Це підтвердило нашу ключову стратегічну ідею: друзі, родичі та сусіди часто потрапляють у ситуації, коли їм доводиться доглядати за домашніми тваринами, і не знають, як від них врятуватися».
Таким чином, мета кампанії полягає в тому, щоб привернути увагу до цієї проблеми, щоб петперенти стали більш чутливими до своїх улюбленців і звернулися за допомогою до Rover.