Мережа піцерій Domino’s випустила нові рекламні ролики, які запрошують людей «бенкетувати, як дон» та насолодитися їжею в італійському стилі.
Створений агенцією VCCP, жартівливий телевізійний ролик перегукується з гумористичним меседжем бренду, демонструючи останні новинки мережі піцерій, додаючи мафіозний поворот до класичного брендингу Domino’s.
Рекламні ролики черпали натхнення з класичних фільмів про мафію, миттєво перетворюючи звичайного любителя Domino’s на справжнього дона, який палко хвалить кур’єра за фантастичне застілля та швидке обслуговування.
Ролики на радіо та телебаченні вийшли в ефір 4 березня у Великобританії та Ірландії. Їх показуватимуть до 17 березня.
Директор з маркетингу Domino’s Гаррі Дромі сказав: «Споживачі не надто довго думають, де купити їжу на винос, тому обізнаність споживачів є ключовим фактором. Я не сумніваюся, що ця кампанія від VCCP London допоможе споживачам не забути про Domino’s. Споживче тестування показує, що вона викликає посмішку та бажання облизати екран».
Заступник креативного директора VCCP Девід Мастерман додав: «Очевидно, ми можемо лише припускати, що б зробив Дон Корлеоне з лазаньєю або карбонарою Domino’s, але, можливо, тільки можливо, він би так привітав свого кур’єра, який доставляє замовлення».