Ролик у зворотній хронології показав жахливі наслідки фінансових труднощів у дитинстві
20 Лис 2023, 17:19

Ролик у зворотній хронології показав жахливі наслідки фінансових труднощів у дитинстві

Шведська неприбуткова організація Stockholms Stadsmission, що забезпечує трудову інтеграцію, міграцію, навчання та створює програми для дітей, молоді та людей похилого віку, представила кампанію, спрямовану на підтримку дітей та сімей, які постраждали від нинішнього економічного спаду.

У ролику «Innan är det aldrig försent», де сюжет розкривається у зворотному порядку, підкреслили той факт, що фінансові труднощі в дитинстві можуть мати довготривалі наслідки.

Кампанія прагне змусити людей допомогти зупинити фінансові труднощі для дітей, тому що «раніше ніколи не буває пізно».

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Ролик випущений у 70-, 30- та 20-секундних версіях.

Розробкою кампанії займалось агентство TBWA Stockholm, а зйомкою ролика — продакшн-компанія Giants & Toys.

Розкажіть друзям про новину