Ролик у стилі гангстерських фільмів показав, на що готові люди заради футболки
04 Лип 2025, 11:48

Ролик у стилі гангстерських фільмів показав, на що готові люди заради футболки

Футбольний модний бренд Cult Kits, відомий тим, що курує одну з провідних у світі колекцій вінтажних футболок, запустив кампанію «The Shirt Matters».

Вона показує, що футболки — це не просто мерч, а предмет, наповнений ідентичністю, ностальгією та культурним значенням.

В основі кампанії лежить гумористичний ролик «Wiseguys», де футболка стає центральним елементом класичного протистояння гангстерів.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

«Віддаючи данину нашій любові до фільмів про гангстерів, ми хотіли, щоб люди зрозуміли, що таке бути колекціонером футболок. Захищати цю святиню за будь-яку ціну, ви знаєте, про що йдеться. Ту, яку ви шукали з того моменту, як закохалися у футбол. Ви віддали б за неї життя, так би мовити», — йдеться в описі до ролика.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео