Ролик розповів, як гра у ляльки Барбі може розкрити потенціал дітей
03 Вер 2024, 14:22

Ролик розповів, як гра у ляльки Барбі може розкрити потенціал дітей

Mattel представив кампанію для свого бренду Barbie «Give limitless possibilities», визнаючи потужну роль гри у відкритті безмежних можливостей для молодих дівчат.

Створена у партнерстві з агенцією 72andSunny, кампанія ставить питання «Що б ви дали?» і оспівує гру в ляльки в її радісних, безладних і гучних формах. Кампанія також підсилює слоган бренду «Ти можеш бути ким завгодно».

Крім того, «Give limitless possibilities» підкреслює віру в те, що гра в ляльки та їх дарування надає безмежні переваги, такі як сила уяви для втілення мрій, підвищення самооцінки, розповіді нескінченних історій, виховання емпатії та багато іншого.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Барбі завжди була більше, ніж просто лялькою. Вона уособлює безмежні можливості, подарунок, який незліченна кількість батьків і дорослих хочуть дати дітям у своєму житті. Наша нова рекламна кампанія «Give limitless possibilities» — це щире свідчення мрій, які ми зберігаємо для наших близьких», — сказала Кріста Бергер, старша віцепрезидентка Barbie і глобальна керівниця напрямку ляльок Mattel.

У ролику батьки, бабусі й дідусі, тітки й дядьки діляться своїми емоційними бажаннями та розповідають, як би вони хотіли прищепити дітям допитливість, уяву, впевненість, доброту, дружбу, любов, сміх і віру у власний потенціал.

Розкажіть друзям про новину