Mattel представив кампанію для свого бренду Barbie «Give limitless possibilities», визнаючи потужну роль гри у відкритті безмежних можливостей для молодих дівчат.
Створена у партнерстві з агенцією 72andSunny, кампанія ставить питання «Що б ви дали?» і оспівує гру в ляльки в її радісних, безладних і гучних формах. Кампанія також підсилює слоган бренду «Ти можеш бути ким завгодно».
Крім того, «Give limitless possibilities» підкреслює віру в те, що гра в ляльки та їх дарування надає безмежні переваги, такі як сила уяви для втілення мрій, підвищення самооцінки, розповіді нескінченних історій, виховання емпатії та багато іншого.
«Барбі завжди була більше, ніж просто лялькою. Вона уособлює безмежні можливості, подарунок, який незліченна кількість батьків і дорослих хочуть дати дітям у своєму житті. Наша нова рекламна кампанія «Give limitless possibilities» — це щире свідчення мрій, які ми зберігаємо для наших близьких», — сказала Кріста Бергер, старша віцепрезидентка Barbie і глобальна керівниця напрямку ляльок Mattel.
У ролику батьки, бабусі й дідусі, тітки й дядьки діляться своїми емоційними бажаннями та розповідають, як би вони хотіли прищепити дітям допитливість, уяву, впевненість, доброту, дружбу, любов, сміх і віру у власний потенціал.