Ролик розповів про тиск, з яким зустрічаються кур’єри під час роботи
26 Вер 2022, 16:39

Ролик розповів про тиск, з яким зустрічаються кур’єри під час роботи

Кур’єри по всьому світу стикаються з величезним тиском, щоб доставити покупки користувачам у ті хвилини, які їхні компанії обіцяли для доставки. Емоційне навантаження тяжке. Нещасні та навіть смертельні випадки також стали частими на роботі.

В Індії виробник автомобільних шин Ralco Tyres разом з агентством BBDO Asia запустили ініціативу #NoPressureDelivery, яка закликає клієнтів писати «No Pressure Delivery» в інструкції з доставки при своєму замовленні. Це дозволяє кур’єрам та компаніям, на яких вони працюють, знати, що клієнти готові трохи зачекати на їхні замовлення, щоб переконатися, що кур’єр їде безпечно, без будь-яких обмежень у часі. Кампанія підвищує обізнаність та знижує ризики, з якими стикаються кур’єри, від яких очікується, що вони виконуватимуть свої замовлення протягом кількох хвилин.

Кампанія почалася з відео-презентації актора та філантропа Сону Суду. Він співчуває кур’єрам, які проводять більшу частину свого робочого часу у дорозі, долаючи ями, дощ та затори, щоб доставити замовлення, і підкреслює слоган компанії Ralco Tyre про те, що цей тиск має чинитися на шини, а не на людей.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Ця ініціатива є продовженням річної кампанії, в якій наголошується на здатності Ralco Tyres справлятися з екстремальними навантаженнями на дорогах.

Манджул Пахва, директор Ralson India, заявив: «У Ralco ми виробляємо шини, які здатні витримати будь-який тиск, тому ми розуміємо тиск, з яким щодня стикаються керівники служби доставки. «NoPressureDelivery» — це ініціатива, яка, як ми сподіваємося, допоможе послабити навантаження на кур’єрів та спровокує таку необхідну розмову».

Йогешвар Шарма, віце-президент з маркетингових комунікацій, Ralson India, додав: «У епоху, коли домінують соціальні мережі, Ralco Tyres вирішила висунути на перший план соціальні та людські аспекти деяких гідних суб’єктів комерції та торгівлі. Ризик для життя кур’єрів за дотримання стислих часових рамок — це одна з тем, яку Ralco нещодавно розкопала для соціальних розмов через філантропа Сону Суду. Ми сподіваємося, що це прагнення призведе до соціальних змін, і концепція «NoPressureDelivery» матиме вплив, щоб дати перепочинок зростаючій спільноті кур’єрів».

Розкажіть друзям про новину