Кур’єри по всьому світу стикаються з величезним тиском, щоб доставити покупки користувачам у ті хвилини, які їхні компанії обіцяли для доставки. Емоційне навантаження тяжке. Нещасні та навіть смертельні випадки також стали частими на роботі.
В Індії виробник автомобільних шин Ralco Tyres разом з агентством BBDO Asia запустили ініціативу #NoPressureDelivery, яка закликає клієнтів писати «No Pressure Delivery» в інструкції з доставки при своєму замовленні. Це дозволяє кур’єрам та компаніям, на яких вони працюють, знати, що клієнти готові трохи зачекати на їхні замовлення, щоб переконатися, що кур’єр їде безпечно, без будь-яких обмежень у часі. Кампанія підвищує обізнаність та знижує ризики, з якими стикаються кур’єри, від яких очікується, що вони виконуватимуть свої замовлення протягом кількох хвилин.
Кампанія почалася з відео-презентації актора та філантропа Сону Суду. Він співчуває кур’єрам, які проводять більшу частину свого робочого часу у дорозі, долаючи ями, дощ та затори, щоб доставити замовлення, і підкреслює слоган компанії Ralco Tyre про те, що цей тиск має чинитися на шини, а не на людей.
Ця ініціатива є продовженням річної кампанії, в якій наголошується на здатності Ralco Tyres справлятися з екстремальними навантаженнями на дорогах.
Манджул Пахва, директор Ralson India, заявив: «У Ralco ми виробляємо шини, які здатні витримати будь-який тиск, тому ми розуміємо тиск, з яким щодня стикаються керівники служби доставки. «NoPressureDelivery» — це ініціатива, яка, як ми сподіваємося, допоможе послабити навантаження на кур’єрів та спровокує таку необхідну розмову».
Йогешвар Шарма, віце-президент з маркетингових комунікацій, Ralson India, додав: «У епоху, коли домінують соціальні мережі, Ralco Tyres вирішила висунути на перший план соціальні та людські аспекти деяких гідних суб’єктів комерції та торгівлі. Ризик для життя кур’єрів за дотримання стислих часових рамок — це одна з тем, яку Ralco нещодавно розкопала для соціальних розмов через філантропа Сону Суду. Ми сподіваємося, що це прагнення призведе до соціальних змін, і концепція «NoPressureDelivery» матиме вплив, щоб дати перепочинок зростаючій спільноті кур’єрів».