Ролик показав, як дослідники готові подолати шлях у 2000 км з віддаленого острова до KFC
17 Кві 2024, 13:38

Ролик показав, як дослідники готові подолати шлях у 2000 км з віддаленого острова до KFC

Як далеко люди готові зайти заради смаку KFC? Це було ключовим питанням, коли агентство Ogilvy South Africa та мережа фаст-фуд ресторанів KFC оголосили про запуск інтегрованої кампанії «Beyond the Sea», натхненної південноафриканцями, які проводять більше року на віддаленому острові Маріон на службі науці.

Острів Маріон, верхівка підводного вулкану за 2 209 км на південний схід від Кейптауна, є однією з найвіддаленіших територій Південної Африки. Це холодна база для команд дослідників, які проводять там по 13 місяців, вивчаючи морських птахів, тюленів, метеорологію та космос.

Кампанія KFC розпочалася з тизерів — радіоповідомлень, які раптово переривали FM-радіопередачі по всій країні і містили голос Мзулі Нтулі, який розповідав про свою подорож з острова Маріон до Кейптауна на шлюпці. На етапі запуску кампанії з’ясувалось, що Нтулі та його колега Саманта вирушили в подорож, бо скучили за смаком KFC. Кампанія показала, як вони докладають усіх зусиль, щоб дістатися материка.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Кульмінацією кампанії став ролик, що показав життя на острові Маріон, відеодзвінки з друзями, які насолоджуються KFC у Південній Африці, і момент, коли дует відпливає, тримаючи в руках список покупок KFC від своїх одноплемінників.

«Маючи 1100 ресторанів по всій країні, непереборний смак KFC завжди десь поруч, — каже директор з маркетингу KFC Africa Грант Макферсон. — Але ми знаємо, що наші клієнти готові піти на все заради нашої смачної їжі, і ми хотіли вшанувати цю відданість у великій історії. Коли ми дізналися, що є частина Південної Африки, де не можна скуштувати страви KFC, і що група людей віддала рік свого життя, щоб жити і працювати там, ми зрозуміли, що у нас є сценарій для епічної пригоди в бурхливому Атлантичному океані».

Розкажіть друзям про новину