Ролик, натхнений Нарнією, показав подорож спогадами під час пошуку подарунка на Різдво
18 Лис 2024, 13:01

Ролик, натхнений Нарнією, показав подорож спогадами під час пошуку подарунка на Різдво

Британський бренд елітних універмагів John Lewis представив святковий ролик «The Gifting Hour».

Двохвилинна телевізійна реклама, створена Saatchi & Saatchi, оспівує пошук ідеального подарунка через мудрість клієнтів та широту асортименту магазинів.

У рекламі героїня шукає різдвяний подарунок для своєї сестри у магазині John Lewis. Проходячи крізь вішалки з сукнями, вона потрапляє у фантастичний світ. Дівчина виходить із шафи на горищі будинку свого дитинства, і вирушає у химерну подорож спогадами, коли шукає ідеальний подарунок.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину