Ролик, натхнений Нарнією, показав подорож спогадами під час пошуку подарунка на Різдво
18 Лис 2024, 13:01

Ролик, натхнений Нарнією, показав подорож спогадами під час пошуку подарунка на Різдво

Британський бренд елітних універмагів John Lewis представив святковий ролик «The Gifting Hour».

Двохвилинна телевізійна реклама, створена Saatchi & Saatchi, оспівує пошук ідеального подарунка через мудрість клієнтів та широту асортименту магазинів.

У рекламі героїня шукає різдвяний подарунок для своєї сестри у магазині John Lewis. Проходячи крізь вішалки з сукнями, вона потрапляє у фантастичний світ. Дівчина виходить із шафи на горищі будинку свого дитинства, і вирушає у химерну подорож спогадами, коли шукає ідеальний подарунок.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео