Ролик, натхнений Нарнією, показав подорож спогадами під час пошуку подарунка на Різдво
18 Лис 2024, 13:01

Ролик, натхнений Нарнією, показав подорож спогадами під час пошуку подарунка на Різдво

Британський бренд елітних універмагів John Lewis представив святковий ролик «The Gifting Hour».

Двохвилинна телевізійна реклама, створена Saatchi & Saatchi, оспівує пошук ідеального подарунка через мудрість клієнтів та широту асортименту магазинів.

У рекламі героїня шукає різдвяний подарунок для своєї сестри у магазині John Lewis. Проходячи крізь вішалки з сукнями, вона потрапляє у фантастичний світ. Дівчина виходить із шафи на горищі будинку свого дитинства, і вирушає у химерну подорож спогадами, коли шукає ідеальний подарунок.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину