Ролик, натхнений Нарнією, показав подорож спогадами під час пошуку подарунка на Різдво
18 Лис 2024, 13:01

Ролик, натхнений Нарнією, показав подорож спогадами під час пошуку подарунка на Різдво

Британський бренд елітних універмагів John Lewis представив святковий ролик «The Gifting Hour».

Двохвилинна телевізійна реклама, створена Saatchi & Saatchi, оспівує пошук ідеального подарунка через мудрість клієнтів та широту асортименту магазинів.

У рекламі героїня шукає різдвяний подарунок для своєї сестри у магазині John Lewis. Проходячи крізь вішалки з сукнями, вона потрапляє у фантастичний світ. Дівчина виходить із шафи на горищі будинку свого дитинства, і вирушає у химерну подорож спогадами, коли шукає ідеальний подарунок.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину