Ролик мобільного оператора нагадав, що звичні цифри змінюють життя на краще
15 Лис 2022, 12:17

Ролик мобільного оператора нагадав, що звичні цифри змінюють життя на краще

Український мобільний оператор lifecell представив нову відеоісторію про те, як навіть зі звичними цифрами можна змінити своє життя на краще. Відеоролик вийшов у рамках національної рекламної кампанії про свободу з послугою перенесення номера разом із кодом (MNP).

Герой ролика, розмірковуючи про цифри, які нас оточують і часом обмежують, знаходить вихід завдяки послузі перенесення номера (MNP) разом з кодом. Саме цій послузі і свободі, яку вона дає, присвячена нова національна рекламна кампанія lifecell. Вона розпочалася на ТБ, онлайн та рекламних носіях. Розширений 45-секундний ролик транслюється у діджитал просторі, для ТБ призначена 30-секундна його версія. 

«Знову і знову комунікація lifecell наголошує на свободі у користуванні мобільними послугами. Поява послуги MNP дає вільний вибір усім абонентам мобільних операторів. І нам приємно, що переважно обирають нас», – коментує Аві Щупак, керівниця відділу маркетингових комунікацій lifecell.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Розкажіть друзям про новину