Український мобільний оператор lifecell представив нову відеоісторію про те, як навіть зі звичними цифрами можна змінити своє життя на краще. Відеоролик вийшов у рамках національної рекламної кампанії про свободу з послугою перенесення номера разом із кодом (MNP).
Герой ролика, розмірковуючи про цифри, які нас оточують і часом обмежують, знаходить вихід завдяки послузі перенесення номера (MNP) разом з кодом. Саме цій послузі і свободі, яку вона дає, присвячена нова національна рекламна кампанія lifecell. Вона розпочалася на ТБ, онлайн та рекламних носіях. Розширений 45-секундний ролик транслюється у діджитал просторі, для ТБ призначена 30-секундна його версія.
«Знову і знову комунікація lifecell наголошує на свободі у користуванні мобільними послугами. Поява послуги MNP дає вільний вибір усім абонентам мобільних операторів. І нам приємно, що переважно обирають нас», – коментує Аві Щупак, керівниця відділу маркетингових комунікацій lifecell.