Ролик McDonald’s показав погоню за людьми через бургери
08 Лют 2024, 12:40

Ролик McDonald’s показав погоню за людьми через бургери

Нещодавно McDonald’s оновив процес приготування бургерів, додавши більше плавленого сиру, котлет, приготованих з цибулею, теплішого хліба та більше соусу в Біг-Маці.

Ці більш соковиті і, ймовірно, смачніші страви користуються попитом — настільки, що у Франції незнайомці будуть ганятись за людиною, що їсть оновлений бургер з McDonald’s.

Ролик «Chase» від агенції TBWA\Paris показав різноманітні гонитви, у яких беруть участь поліцейські, грабіжники, пацієнт зі зламаною ногою, лікарі, студенти, пенсіонери та інші. У всіх одна мета — відібрати бургер.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Бургери McDonald’s зараз кращі, ніж будь-коли, завдяки кільком інноваціям, але душа культових рецептів залишиться незмінною, — каже Фостен Клавері, директор з маркетингу TBWA\Paris. — З іншого боку, робити рекламу про безліч дрібних змін та вдосконалень може бути надто складно. Ми вирішили зробити все просто і сказати нашим французьким шанувальникам, що вони ще більше полюблять бургери, які вони вже полюбили».

Розкажіть друзям про новину