Нещодавно McDonald’s оновив процес приготування бургерів, додавши більше плавленого сиру, котлет, приготованих з цибулею, теплішого хліба та більше соусу в Біг-Маці.
Ці більш соковиті і, ймовірно, смачніші страви користуються попитом — настільки, що у Франції незнайомці будуть ганятись за людиною, що їсть оновлений бургер з McDonald’s.
Ролик «Chase» від агенції TBWA\Paris показав різноманітні гонитви, у яких беруть участь поліцейські, грабіжники, пацієнт зі зламаною ногою, лікарі, студенти, пенсіонери та інші. У всіх одна мета — відібрати бургер.
«Бургери McDonald’s зараз кращі, ніж будь-коли, завдяки кільком інноваціям, але душа культових рецептів залишиться незмінною, — каже Фостен Клавері, директор з маркетингу TBWA\Paris. — З іншого боку, робити рекламу про безліч дрібних змін та вдосконалень може бути надто складно. Ми вирішили зробити все просто і сказати нашим французьким шанувальникам, що вони ще більше полюблять бургери, які вони вже полюбили».